pátek 11. prosince 2020

Project Life December Daily® 2020 - 1.-11.den

Tak už je to tady! Konečně jsem se mohla ponořit do svého předpřipraveného December Daily® 2020 alba. Dnes vám představím 1.-11. den. 

Jako hlavní jsem použila vánoční sadu od Ali Edwards December Daily® kit 2018 a album od Simple Stories Red Stripe o velikosti 6x8 inch. 

Titulní stranu jsem vytvořila z vellumu, nalepila ozdoby  (červený nápis a korkový stromek) z December Daily® kitu 2018 a ručně vystřižené fleecové stromečky (fleece jsem koupila v galanterii). Pod vellum jsem dala fotku našeho vchodu do bytu s vánoční výzdobou. 





Toto album začíná nestandardně s označením čísla "29". Je to tím, že letošní první advent připadl na 29. listopadu a ten nemohl v mém December Daily® albu 2020, chybět. 

Visačky i číslo "29" jsou součástí December Daily® kitu 2018. Jen jsem je dozdobila hvězdičkama s blýskavým efektem folie pomocí novinkové MINC razítkovací sady a folie MINC a přidala zelenou bavlnku. Obě jsem pak nalepila na fotku s první adventní svíčkou a dovnitř skryla text.

Na druhou stranu jsem do plastové kapsy o velikosti 6x8 inch vložila předem natištěnou čtvrtku o velikosti 6x8 inch, která je December Daily® kitu 2018Rotačním razítkem jsem na ni narazítkovala datumy a použila novinkovou MINC razítkovací sadu s folií MINC.  Na tuto stranu s daty plánuji nalepit mini fotky. 




Na druhou stranu výše uvedené stránky s kalendářem jsem nalepila plastový nápis "MERRY", který je December Daily® kitu 2018. Zelená nálepka s nápisem "december daily" je také součástí December Daily® kitu 2018, ale slouží jako nálepka na sáčcích s jednotlivými produkty

Fleece stromek jsem vytvořila z fleecových proužků nalepených na scrapbook čtvrtce o trochu větší velikosti než je 6x8 inch. Stránku jsem nalepila na větší černou scrapbook čtvrtku. Zlaté hvězdičky jsou ze sady Mix No.1 Foam Stickers a číslo "1" je December Daily® kitu 2018. Pokud nemáte tento kit a chtěli byste čísla 1-25 v e-shopu Scrapylife máme krásnou sadu 25 Days Gold Numbers. Bílá samolepka Phrase (slovo) s nápisem "tis the season" je také součástí December Daily® kitu 2018. Rozhodla jsem se, že tyto Phrase (slovo) samolepky budou tématicky doplňovat každé číslo, označující daný den.



Ve druhý prosincový den jsem zachytila, jak moje mamka peče cukroví s mým synem. Jsem moc ráda, že to může zažívat, protože já sladké neumím péct vůbec. Uvařím asi cokoliv, ale sladké pečení mi prostě nejde. 

Přesně o tom jsem psala na kartičce vpravo hned vedle fotky. Obě kartičky o velikosti 3x4 inch jsou součástí December Daily® kitu 2018. Plastové kapsy jsou o velikosti 3x8 inch od Ali Edwards

Na druhou stranu kapsy jsem ještě vložila další, detailnější fotku a kartičku, oboje o velikosti 3x4 inch.



Půlkruhové stránky jsem vytvořila pomocí kružítka a   využila jsem k tomu několik materiálů. 

- Přední a zadní desky jsem vystříhla z mléčné folie na kterou jsem nalepila plastový kruh a korkové stromečky. označení dne "3" a Phrase samolepku "wish list" z December Daily® kitu 2018. Doplnila jsem i jeden ručně vystřižený fleece stromek. Do desek jsem pomocí Crop-A-Dile Hole Punch Setter přichytila  kovová očka a provlíkla stužku. 

- Dovnitř jsem ze stromečkové čtvrtky 6x8 inch (součást December Daily® kitu 2018) ustříhla další stránku.

- Tři listy z klasického papíru A4 posloužily na "dopisy pro Ježíška" (píšeme všichni tři) a doplnila je fotkami každého z nás, jak píšeme. 






Vlastnoručně vyrobené vánoční přání jsem použila jako další element do mého December Daily® alba 2020. Nalepila jsem na něj označení dne "4" a z druhé strany nalepila craft balící papír, který letos používám na balení dárků. Stejně tak jsem přidala provázek a pečeť, které jsou letos součástí všech našich balených dárků.

Vpravo jsem do plastové kapsy o velikosti 6x8 inch vložila rozstříhanou fotku balících papírů.




Pátý den byl ve znamení Mikuláše a u nás oblíbených adventních kalendářů. Ty jsem vytiskla přes celou stránku a doplnila číslem "5" s Phrase samolepkou "counting down the day". 

Do plastových kapsiček o velikosti 2x2 inch jsem nastříhala různé materiály, které v tomto albu používám, doplnila fotky, texty a chipboard hvězdu z December Daily® kitu 2018


Druhá adventní neděle připadla na "6". prosince a u nás se nic speciálního nedělo. ...až na to, že se učila mazurka 
:-D Visačky jsou stejné, jako u první adventní neděle, viz. výše.




Sedmého u  nás probíhal velký návrat do školy (na týden). Ráno jsem kvůli této fotce vyšla se synem směr škola. Doplnila jsem je o stránku s výřezem stromku (vlastní výroba), který jsem podlepila fleecem, přidala mašli a chipboard číslici "7". 

Osmého jsem se rozhodla věnovat rodinému dědictví - naší kuchařce, která se dědí z generace na generaci. Vyfotila jsem pár vánočních, ručně psaných receptů.

Fotky jsem vložila do kapes - nařezala jsem si čtvrtky, které jsou součástí December Daily® kitu 2018 a plastovou stránku Gold Star Foils na proužky. Pomocí  lepidla jsem připevnila proužky papíru na okraje, aby se do kapes něco vešlo a naskládala na podkladovou bílou scrapbook čtvrtku.


Stránka "Naše Vánoce" je shrnutí první dekády Vánoc mého syna. Nejprve jsem si ořízla bílou scrapbook čtvrtku a podle pravítka narýsovala čáru. Od každé fotky o velikosti 2x2 inch jsem pomocí samolepek čísel nalepila označení roků. Titulku "Naše Vánoce" jsem nalepila samolepící ABC Color Vibe od Simple Stories a korkový stromek je součástí December Daily® kitu 2018.


První sněhovou nadílku letošní sezony jsem musela prostě zaznamenat! Doma už jsem zvyklí a tak i zapozovali. Fotku jsem doplnila o stranu s výřezem vánoční ozdoby (vlastní výroba), který jsem podlepila fleecem. Nad vyříznutou ozdobu jsem pomocí Crop-A-Dile Hole Punch Setter přichytila  kovové očko a provlíkla stužku a nalepila  chipboard číslici "9". 


Každoroční tradice - papírový kelímek ze Starbucksu nesmí v mém December Daily® albu 2020 chybět. 

Nalepila jsem ho na stránku z mléčné plastové folie Grafix Craft Frosted 12x12 inch. Dovnitř jsem vložila pruhy fotek a černé scrapbook čtvrtky, ze kterých jsem na The Works All In One Tool vytvořila visačky a doplnila mašle.















Krásný víkend,
Charlotta



3 komentáře:

  1. Paráda Lotko, a ten časosběr 10 let u stromečku je výborný nápad!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten storomeček místo písmena A je super! a všechno ostatní taky!

    OdpovědětVymazat
  3. A jeste jsem chtela napsat, ze mamce to moc slusi.

    OdpovědětVymazat