středa 23. prosince 2020

Project life album - 36/2020

 Zítra jsou Vánoce, tak to dneska vezmu rychle a zůstanu jen u Project Life stránek. Na jednu stránku jsem použila velké papíry 12x12 Bold Life a na druhou kartičky z Value Kitu Front Porch.


 

 

 

Jakmile mám krásné a hlavně světlé fotky, tak nemám potřebu zdobit. Proto je na této stránce minimum ozdob, hlavní jsou zde fotky a razítka. To jsem opravdu sebrala všechnu odvahu a zkusila to. Výsledek je skvělý (až na jedno místo, kde jsem více přitlačila na razítko a udělalo mi to nedokonalý okraj).

Jak vidíte, stránka má to nejklasičtější rozvržení - tedy typ A. Papíry jsem použila ze sady Bold Life a razítka jsou Honey & Spice.

Sem tam jsem nalepila na kartičku ještě proužek textu z notýsku Small Talk od Tima.

Udělala jsem si z papíru kapsičku na vložení vicačky, kterou jsem si potiskla razítky Art Walk (jsou skvělá, používala bych je stále). Abych zvýraznila okraje, naznačila jsem si fixem falešné prošití. Potom jsem přidala jen puffy samolepku z Office Hours.

A opět jsem stránku rozdělila pomocí odlišného papíru, je to to nejlehčí, co se dá udělat. Papíry jsou stále ze sady Bold Life.

Dostali jsme se k druhé stránce, která může vypadat podle kartiček jako typ A, ale je to univerzální C. Taky jsem se nemohla dočkat, až vyzkouším nové kartičky Front Porch. I když se přiznám, že jsou trochu více farmářské. Přesto se s nimi krásně lepí.

Na této stránce je to se zdobením ještě horší než na té předchozí. Vystačila jsem si jen s kartičkami a použila jsem maximálně žlutou abecedu ke kolekci Office Hours.

Vše je vystříháno z kartiček, jen jsem si přidala na počítači vytištěný text.

Na dolní kartičce jsem se trochu vyřádila. Použila jsem malou fotku na velkou kartičku. Díky podložení několika jinými nezanikne a navíc ukrývá další fotky.

A poslední fotkou letošního roku ode mě nás všechny navnadím na jaro. Není fajn stihnout v jeden den lyžování/bobování i opékání buřtů?


Jsem zvědavá, kolik z nás najde něco tvořivého pod stromečkem (nepočítám hrnce ;) ). 

Do roku 2021 vám přeji hlavně hodně zdraví a spoustu krásných a dechberoucích okamžiků a příhod, které se budeme moct zaznamenat do našich alb. Spolu se všemi krásně obyčejnými dny, protože na nich záleží nejvíce.

Přeji krásné tvoření, Vánoce a rok 2021.

 Ajka




2 komentáře:

  1. Hezké Vánoce a hodně zdraví v novém roce celé rodině!

    OdpovědětVymazat
  2. Aji, z te první strany ta zima úplně čiší! Krásne to mas 🙂

    OdpovědětVymazat