středa 16. prosince 2020

Project life album - 35/2020

 Dneska vám ukáži dvě stránky z materiálů od Heidi Swapp. Kartičky jsem použila z kolekce Magnolia Jane a na stránku 8,5x11 jsem nalepila papíry Storyline Chapters. Nepoužila jsem ani jednu enamelku, ale nalepila jsem tři králíky (možná zajíce, kdo ví?)




Když jsem vás nalákala fotkou, tak začnu právě stránkou 8,5x11. Bílý základ jsem si rozdělila na tři části pomocí papírů Storyline Chapters. Často se mi sejde pár fotek, které nestačí na velkou kapsičkovou stránku, ale ani na samostatnou velkou 12x12 nebo poloviční 6x12. 

Nejprve jsem si vybrala vzorované papíry, které jsem doplnila o jednobarevné v podobných odstínech. Aby vynikly, tak jsem je ještě podlepila bílým papírem (příjdou mi tak výraznější). Sem tam jsem nalepila ještě textovou samolepku z aršíku Along The Way, které jsem použila i na další stránce.

Dalším výrazným a hlavním prvkem je použití puffy hesel z kolekce 5th & Monaco. Na horní fotce mi foťák zaostřil právě na písmenka, která jsou moc krásná.

A zde jsou oni králíci z klobouku, tedy spíše krabice a našla jsem je na samolepkové knížce Shine On.

Po nějaké době jsem si vzala k lepení krásné kartičky Magnolia Jane. Moje první kolekce s ostrými rohy. A překonala jsme se - nalepila jsem duhu (mám je ráda na obloze, ale v tvořícím světě mi nějak vadí). Použila jsem kapsu typu D.

Na zdobení jsem použila puffy samolepky z kolekcí Office Hours, Let's Stay Home a Super Cool. Stejně jako na předchozí stránce jsem sem tam lepila textové samolepky, ze kterých jsem si udělala vlaječky.

V karanténní kolekci Lets Stay Home jsou nádherné květinky, kdo by to čekal? Jak ty puffy, tak v papírových ozdobách. Třeba větvička se krásně hodí k růžové kartičce s textem. Nebo proč jen tak nenalepit květinu k fotce a nechat ji tak být bez dalšího zdobení.

Přemýšlela jsem co dát do prostoru pod fotkami. Věděla jsem, že bych potřebovala přidat trochu textu, ale byla jsem líná vytahovat tiskárnu a počítač. Proto jsem si vypomohla vlastnoručně dělanými štítky. Razítkovat se mi nechtělo a ty v samolepkových arších se mi nehodily. A hned pod štítkem je další květina.

Snažím se používat i textové části kartiček, nejen ty pozaďové. Tato kartička s hvězdičkami je ideální. Vešla se mi na ní fotka, text a už tam má i ty hvězdičky.


A jsme u konce. Příště se tu uvidíme, jednou se potom vyspíme a budou Vánoce. Neuvěřitelné, vždyť před chvilkou byly letní prázdniny. Teď se můžeme aspoň kochat krásnými prosincovými alby (to mé čeká na zpracování nejdříve v lednu snad roku 2021).

Přeji krásné tvoření.

Ajka




Žádné komentáře:

Okomentovat