pátek 25. prosince 2020

Project Life December Daily® 2020 - 19.-23. den


V dnešním příspěvku vám představím 19.-23. den mého Project Life December Daily® 2020 alba. Zpracování těchto dnů bylo poměrně rychlé a to je proto, že jsem měla plno komponentů předpřipravených  - viz. Project Life December Daily® 2020 - příprava stran 1. díl a  Project Life December Daily® 2020 - příprava stran 2. díl

Devatenáctý den jsem zkombinovala velkoformátovou fotografii a plastovou kapsu o velikosti 3x8 inch od Ali Edwards. Do ní jsem vložila dvě předem natištěné kartičky z December Daily® kitu 2018. Z tohoto kitu je i číslo "19" a  phrase (slovo) samolepka. Černá chipboard (kartonová) samolepka stejně tak.


Na dvacátý den vyšla poslední adventní neděle tohoto roku a tak zpracování v albu, je stejné jako ta předchozí. Visačky i číslo "20" jsou součástí December Daily® kitu 2018. Jen jsem je dozdobila hvězdičkama s blýskavým efektem folie pomocí novinkové MINC razítkovací sady a folie MINC a přidala zelenou bavlnku. Obě jsem pak nalepila na fotku se čtyřmi adventními svíčkami a dovnitř skryla text. 
Vlevo jsem využila plastovou kapsu o velikosti 3x8 inch od Ali Edwards z předchozího dne. Do ní jsem vložila visačku a předem natištěnou kartičku z December Daily® kitu 2018. Navrch přidala gumovou ozdobu šestiúhelníku a zlatou samolepku hvězdičky ze sady Mix No.1 Foam Stickers.


Dvacátý první den jsem zaznamenala nákupy dárků na letošní Vánoce. U nás tento rok z 95% probíhaly online, ale některé osobní jsme také udělali.  


Na další velkoformátovou fotografii jsem nalepila číslo "21" a  phrase (slovo) samolepku z December Daily® kitu 2018. Text jsem uryla do obálky z dárku. Na obálku jsem přilepila průhledné samolepky Tab Punch od WeR, které jsem proděravěla pomocí Crop-A-Dile Multi Punch od WeR






Na dvacátý druhý den jsem použila stránku, kterou jsem vytvořila z kolekce ozdob do tvaru stromečku. Inspirovala jsem se u Ali Edwards (myslím, že z minulého roku). Ozdoby jsou  součástí December Daily® kitu 2018zlaté hvězdičky jsou ze sady Mix No.1 Foam Stickers a fleece kolečka jsem si vystříhla sama (z galanterie). Zelenou plastovou ozdobu jsem nalepila na přeložený kus scrapbook čtvrtky a dovnitř jsem napsala text. 


Poslední strana, kterou vám v tomto příspěvku představím je kombinace dvou předem připravených částí. Během tohoto měsíce se stalo mnohem, mnohem víc než jsem doposud vtomto albu zaznamenala. Přišlo mi líto, že by tu některé, ty naše běžné dny chyběly a tak jsem se rozhodla, že je sem dám v podobě koláže tzv. "Prosincové střípky".

Vlevo je rozkládací element s kapsami - jednu čtvrtku o velikosti 6x8 inch, která je součástí December Daily® kitu 2018 jsem narýhovala  a nastříhla dle návrhu a složila. Aby uzavření drželo, přidala jsem zelenou bavlnku a nalepila krásnou gumovou ozdobu, která je také součástí December Daily® kitu 2018. Dovnitř jsem vložila jednu fotku s filtrem od mého synovce ve tvaru visačky a na druhou jsem nalepila část ubrousku, které letos používáme. 

Vpravo jsem vložila dvoustranu s kapsami, kterou jsem vyrobila z bílé scrapbook čtvrtky, nrýhovačce vytvořila ohyby a přidala zelenou bavlnku. Dovnitř jsem vložila dvě strany s koláží různých fotek. Nalepila jsem číslice a přidala popisky. Aby se daly stránky jednoduše vytahovat přidala jsem "tab" pomocí vysekávačky Tab Punch File


Přeji vám i všem vašim blízkým krásné prožití svátků a těším se opět příští týden. 

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat