pondělí 14. prosince 2020

Prosincové album - pokračování

Hezký den,

dnes bych Vám ráda ukázala, jak pokračuji v našem prosincovém albu. Jak jsem si připravovala první týden si můžete přečíst v tomto článku.

Základem je krásný December daily kit 2018 od Ali Edwards a pruhované album 6x8 od Simple stories.

Během zpracování prvních dvou týdnů alba jsem přišla na jednu hlavní věc, která mírně změnila mé plány. Zjistila jsem, že mi moc nejde naplánovat si celý týden dopředu (jak jsem původně chtěla) a pak dodávat jen fotky a nějaké to zdobení. Jde o to, že fotky fotím tak, jak to zrovna v dané situaci "vyjde" a neumím si naplánovat to, aby mi pak fotografie pasovala do kapsy, kterou na ní mám nachystanou.... Z toho důvodu jsem si přestala chystat stránky dopředu, ale naopak si nejdříve vytisknu fotky a pak tvořím album. Jen mě trošku mrzí, že si nemohu týden předpřipravit, bylo by to pak asi jednodušší. Ale zábava je to i tak :-)

A teď už k samotnému albu. 

Jak jsem psala v minulém článku, na začátku každého týdne (který začínám adventní nedělí) bych ráda měla fotografii z nedělního oběda. Stránky z prvních dvou nedělí vypadají takto:


 

A tady už se podívejte na stránky z jednotlivých dní:

 


Kromě DD kitu jsem využila ozdoby ze starších vánočních kolekcí. Například Merry days od Crate paper  (zlaté hvězdičky nebo nápis Br pod čertem - původně to bylo slovo Bright, ale mě se z něj hodil jen kousek :D) nebo samolepky ze Snowflake stickers book od Crate paper.



 
 

 

Jak jde zpracování prosincového alba Vám?

Mějte se hezky a brzy zase "napočtenou".

Kája



1 komentář:

  1. Další krásný kousek DD, Kaji. Fota z adventního oběda je super nápad. A jinak, toho čerta bych se bála šíleně i teď ve svém věku :-D

    OdpovědětVymazat