pátek 1. ledna 2021

Project Life album – Titulka 2021

Dnes, první den roku 2021 vám představím svoji již devátou titulku Project Life alba 12x12. 

Plány na tento rok nejsou jiné než ty předchozí. Stále budu náš život zaznamenávat do alba o velikosti 12x12 inch systémem týden na dvě strany kapes. 

Vybrala jsem si k tomu:

- set kartiček Stories By The Year od Ali Edwards. Mimo to bud určitě používat i Core Kit sady od Becky Higgins.
Album (letos budu používat Black and White Stripe od Becky Higgins/Heidi Swapp)
- Fotografie
- Pero (černé)
- a různé Scrap doplňky

Stejně tak jako minulý rok jsem i letos použila fotky o velikosti 3x4 inch a 4x6 inch, které jsem spolu s kartičkami  Stories By The Year od Ali Edwards vložila do kapsy typu A od Becky Higgins. Balení těchto kapes se prodává buď v sadě po 12 kusech nebo po 60 kusech


Na titulní žlutou kartičku jsem nalepila dřevěný nápis "hello" a obrysy srdíček. Na etiketu jsem pak nalepila označení roku "2021" pomocí samolepech ABC/123 od Simple Stories


Další kartička je doplněna o osm etiket, na které jsem nalepila dřevěné obrysy srdíček a pak doplnila text.



Další ukázka krásných kartiček ze sady Stories By The Year od Ali Edwards. 


Na všechny moje titulky se můžete podívat níže:

2020 - více o této stránce ZDE:

2019 - více o této stránce ZDE:

2018 - více o této stránce ZDE:

2017 - více o této stránce ZDE:

2016 - více o této stránce ZDE:

2015 - více o této stránce ZDE:

2014 - více o této stránce ZDE:

2013:

Děkuji za pozornost a těším se s vámi v roce 2021,

Charlotta


1 komentář: