pátek 8. ledna 2021

Project Life Week 28/2020

Za poslední týden jsem do svého Project Life alba 2020 přidala šest zpracovaných týdnů a pořád mi jich hromada chybí. :-) Tak uvidím jak to bude pokračovat  a kdy ho reálně dodělám. 

Dnes představím 28. týden 2020. Použila jsem kartičky ze sady  CLICK Core Kit (Becky Higgins), které jsem spolu s fotkami vložila do plastových kapes typu A (Becky Higgins). 

Titulní kartičku jsem vytvořila z podkladové scrapbook čtvrtky ze sady papírů 6x6 inch. Na tu jsem nalepila kartičku z CLICK Core Kit (Becky Higgins) a natiskla datumy. Nakonec jsem přidala Phrase (slova) samolepky


Kartičky z 
CLICK Core Kit (Becky Higgins) jsem vybrala v modré a černo/bílé kombinaci.  

Texty jsem po vyfocení přidala do šestiúhelníků a dalších volných míst na jednotlivých kartičkách. 

Na zpracování tohoto týdne není vlastn ani skoroco popisovat, jedná se spíš o vybrání daných kartiček a něco málo doplňků. Já se stále řídím kombinací dvou až tří barev a stejných doplňků v celém týdnu. 




Hezký víkend,

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat