pátek 22. ledna 2021

Project Life Week 32/2020

V dnešním příspěvku se vrátím zpět do roku 2020 a představím vám jeden z  letních týdnů mého Project Life alba. 
Tentokrát jsem nepoužila žádné předpřipravené Project Life kartičky, ale vyřízla jsem si je pomocí řezačky z klasické bílé Scrapbook čtvrtky o velikosti 12x12 inch


Dále jsem použila samolepky ze sady STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad a puffy (měkké) samolepky Kissing Booth Puffy Stickers. Tato kolekce KISSING BOOTH je sice starší, ale je opravdu nádherná a dá se používat nejen na Valentýna, který je už za dveřmi. 

Titulní kartičku jsem vytvořila z klasické bílé Scrapbook čtvrtky o velikosti 12x12 inch a ořízla ji na velikost 4x6 inch. Na tu jsem nalepila rámeček z ze sady STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad a natiskla datumy. Nakonec jsem přidala Phrase (slova) samolepky a puffy srdíčko z  Kissing Booth Puffy Stickers. Pořád se mi zdálo, že je kartička prázdná a tak jsem pomocí razítek natiskla dny v týdnu. 


Další kartička z klasické bílé Scrapbook čtvrtky o velikosti 12x12 inch tentokrát o velikost 3x4 inch se samolepkou ze sady STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad a puffy kytičkou z  Kissing Booth Puffy Stickers


Na obrázku níž můžete vidět koláž fotek, kterou jsem vytvořila v online editoru Picmonkey. Neměla jsem dost fotek a tak jsem tam nechala volné místo na nějaký text nebo ozdobu. Nakonec jsem se rozhodla, že tam nalepím samolepku etikety ze sady STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad a puffy srdíčko z  Kissing Booth Puffy Stickers. Po vyfocení jsem přidala text. 


Do kapes o velikosti 3x4 inch jsem také vyřízla kartičky z klasické bílé Scrapbook čtvrtky o velikosti 12x12 inch a nalepila samolepky ze sady STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - Jouranler Project Pad,  
Pomocí razítek natiskla dny v týdnu a nalepila phrase (slova) samolepky


Úplně stejné zdobení jako u výše zmíněných jen ještě doplněné o puffy kytičku a srdíčko z  Kissing Booth Puffy Stickers


Hezký víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat