středa 6. ledna 2021

Project life album - 1/2021

 Čím více se blíží konec roku, tím je mé tvoření jednodušší. Zatím to vypadá tak, že začátek letošního roku pokračuje na stejné vlně. Teď mě tak napadlo, že pokud bych takto pokračovala, tak snížím skluz, který mám.


 

 

 

 

 

Obě dnešní stránky mají velikost 6x12. Na první jsem použila papír z kolekce Office Hours. Na jiné tvoření mi tato stránka přišla až moc - moc textu/nápisů a myslela jsem, že by tam vše zapadlo. Nakonec se mi stránka líbí a dovedu si představit i jiné využití tohoto papíru (naštěstí v sadě jsou vždy dva se stejným vzorem).

Na stránku jsem potřebovala (chtěla) nalepit hodně fotek, ale nechtěla jsem ji zase zahltit. Proto jsem si udělala z bílé čtvrtky pruh, na který jsem nalepila fotky. Do hlavního papíru jsem si vyřízla okno, díky kterému jsou po zatáhnutí fotky vidět. Navíc jsem si k tomu načmárala rámeček. Sem tam jsem na stránku nalepila ještě frázi z notýsku Small Talk.

* Rámeček jsem si nejprve narýsovala podle pravítka a potom čáry obtahovala "od ruky". Takže je to takový podvod, přiznávám se, ale jako tip se to hodí.

Jelikož jsem chtěla přidat i trochu textu, tak jsem si vypomohla opět bílou čtvrtkou. Pruh jsem si pomocí washi pásky přilepila k základu a přebytečné části odstřihla. Okraje jsem zvýraznila opět čárami. Nápis je pomocí malé abecedy The Mix No. 2 a velké Saturday Good Vibes.

Druhá dnešní stránka je opravdu jednoduchá (víc už to snad ani nejde). Navíc jsem doma zapomněla kleště a visačkovač. A teď nevím, zda to dodělat nebo ne... Krom základní bílé čtvrtky jsem použila papír z kolekce Bloom Street.

Krásnou růžovou abecedou All Heart jsem si zvýraznila, o kom stránka hlavně je. Bohužel mě zradilo i počasí a barvy nejsou tak krásné, jako ve skutečnosti.

Přemýšlela jsem, zda napsat text uceleně nebo ho rozdělit. Takto vypadá celkem dobře. Velký papír 12x12 jsem si rozřezala na kartičky o velikosti 6x4 a z nich potom udělala visačky. Naštěstí mi s tím pomohl vzor papíru.


To je pro dnešek vše. A ač to někdy není úplně podle našich představ, tak je to naše lepení stejně krásné a i takové stránky do alba patří. Nejen ty s nádhernými fotkami.

Doupravit nebo nechat bez direk? Toť otázka...

Přeji krásné tvoření i v tomto roce.

Ajka




2 komentáře:

  1. Tenhle formát mě taky moc láká! A jako ta Saturday good vibes abeceda?! Tu asi potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Formát je to skvělý, takže mohu jen doporučit. Jen pozor, abys jich potom v albu neměla moc, protože je to v albu potom znát. Stále mě překvapuje, že taková skvělá abeceda ještě není úplně vyprodaná...

      Vymazat