pátek 15. ledna 2021

Project Life Week 01/2021

První celý týden roku 2021 je za námi a já vám ho teď představím ve svém Project Life albu. 

Jak už jsem se zmiňovala v příspěvku Project Life album – Titulka 2021, budu tento rok používat album Black and White Stripe od Becky Higgins/Heidi Swapp). Do něj chci používat Project Life kartičky Stories By The Year od Ali Edwards a různě je kombinovat s tím, co se bude hodit. 
Tentokrát jsem kartičky Stories By The Year od Ali Edwards nakombinovala s papíry a samolepkami z kolekce Storyline Chapters (Journaler) od Heidi Swapp. Vše jsem pak vložila do  plastových kapes typu A (Becky Higgins). 

Titulní kartičku jsem vytvořila z podkladové scrapbook čtvrtky ze sady papírů 7,5x9,5 inch kolekce Storyline Chapters (Journaler) od Heidi Swapp. Tato kolekce má mnoho různých částí od alba až po samolepky - STORYLINE CHAPTERS. Na tu jsem nalepila kus jiak barevné čtvrtky a samolepku ze stejné sady Storyline Chapters (Journaler). Nakonec jsem natiskla datumy pomocí roller razítka. 




Zpracování tohoto týdne je opět velmi jednoduché. A tím, že kartičky Stories By The Year od Ali Edwards jsou už samy o sobě dekorativní, mimo textu a samolepek ze sady papírů Storyline Chapters (Journaler), jsem na ně nic nepřidávala. 





Stejně jako titulní kartička, tak i dvě další kartičky jsem vytvořila z podkladové scrapbook čtvrtky ze sady papírů 7,5x9,5 inch kolekce Storyline Chapters (Journaler) od Heidi Swapp. 

Opět jsem na ně nalepila samolepky ze stejné sady Storyline Chapters (Journaler) a o vyfocení přidala texty.




Tak jak jste u mě zvyklí, opět nebudu mít své Project Lfe týdny nijak komplikované. Většinou si je komplikuju tehdy, když si chci vyzkoušet nějakou, pro mě novou techniku. Ale to nikdy nevím dopředu :-)

Moc děkuji za čtení Scrapylife blogu, kde se vám snažíme dát možnost nahlédnout do našich alb a být tak alespoň malou inspirací při vašem tvoření. 

Je něco, co byste na Scrapylife blogu v roce 2021 rádi viděli? Dejte nám vědět do komentářů pod příspěvkem.

Hezký víkend,

Charlotta

 



6 komentářů:

  1. Ta Alina jak pasuje k Heidině! :)
    Nedáme si zase nějaké letos výzvy? Evidentně jich mám málo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂😂😂 něco bychom mely vymyslet, viď 👍 Jinak holky (Ali a Heidi) k sobě pasují moooc 😂

      Vymazat
  2. Souhlasím s Barčou v obou bodech, těším se na výzvy :D

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, Heidy a Ali a jak je to k sobě pěkný, to si taky budu muset nalepit.
    J.

    OdpovědětVymazat