středa 13. ledna 2021

Project Life 2020 - titulka a první týdny

 

Krásný nový rok !

V roce 2021 se budeme opět spolu setkávat tady na blogu, ale již jen jednou měsíčně a ještě k tomu ve středu. Takto bych měla získat čas na dolepení všech restů a skluzů, tak uvidíme, jestli se mi to podaří, budu vás průběžně informovat. 

Ještě sice nemám hotové album z roku 2019, ale už jsem se vrhla na rok 2020 a to ze dvou důvodů.

1) Před Vánoci Lotka naskladnila na e-shop úžasné kolekce od Ali Edwards a já s nimi chtěla už lepit.

2) Chtěla jsem se trochu pohnout z místa a snížit skluz.

Ale vezměme to pěkně od začátku...

Jako první Vám ukáži mojí titulku roku 2020.

Barvou roku 2020 byla vyhlášená klasická modrá, jež má vyjadřovat stálost, jistotu, klid, sebedůvěru a vzájemné napojení. To se povedlo minimálně ve stálosti - Covid je tu s námi i letos, jistotu - Covid jen tak nezmizí, klid - nastal ve městech po vyhlášení lockdownu ... a tak bychom mohli pokračovat dál. Ale zpět ke scrapování. Já si pro rok 2020 vybrala na titluní stranu papíry 6x6 Indigo & Ivy a vložila je do klasické A kapsy (s tou se mi dohání resty nejsnáze).

K dozdobení jsem použila třpytivou abecedu od Heidy Swapp, velké číslicové razítko od Ali E a modrý inkoust v odstínu Sky Blue. Zlatou hvězdu - papírový výsek z mimi kolekce.

Dále pak zlaté teepee a nápis, zlatě-puntíkovanou kartičku (opět mimi kolekce)a třpytivé číslice od Heidy. A pár zlato-měděných papírových výseků od Becky Higgins.

Na mé předchozí titulky se můžete podívat tady: rok 2019, rok 2018, rok 2017.

A teď už popojedeme dále k prvním týdnům. Jak jsem psala výše, kolekce Stories by the Year od Ali Edwards byla láska na první pohled. A taky to beru jako ulehčení v procesu tvoření. Sice jsem nikdy netvořila jen s jednou kolekcí celý rok v albu, ale tentokrát si říkám, že by to mohlo vyjít. Na prosincové týdny mám pak připravenou kolekci December Daily 2019 (původně jsem chtěla tvořit DD album, ale pro samé lepení vánočních přání a PF jsem to odsunula na až pak ...) Ještě mám v plánu pořídit si i cestovní kit na zpracování dvou dovolených jež jsme stihli i v tomto bláznivém roce, kdy bylo cestování velmi omezené.


První týden roku a kartičky z kolekce Stories by the Year. Na titulní kartičku týdne nebudu tentokrát psát čísla týdnů, ale jen jejich datumy a k tomu jsem použila rolovací razítko od Heidy Swapp a černou barvu od Ali E. Kapsa je opět klasické A, kdy jsem prostřední kartičku 6x4 palce rozpůlila až po napsání textu, aby se vlezla do 3x4 kapsy.

Náš novoroční dort od rodičů manžela a frázové samolepky od Ali E.

Dala jsem si závazek provětrat i co nejvíce razítek, tak tady je první vlaštovka. Ta sice jaro nedělá, ale pokusím se je v albu 2020 co nejvíce využít. Rolovací razítko od Ali E a černá razítkovací barva budou asi nejpoužívanější.


Druhý týden a zelenkavá - mint barva. Je krásná a mám pocit, že by mohlo být to album celé v této barvě :) Tady jsem použila stejné datumové razítko, avšak jinou razítkovací barvu a to v odstínu Peat Moss.

Stejná razítkovací barva a  razítko labelu od Kely Purkey s frázovou samolepkou Ali E.

Mini razítkovací abeceda a zelená razítkovací barva, jež se prolíná celou stánkou.

A poslední detail dnešního dne a s ním srdíčko, frázová samolepka a kousek černého rámečku z frázových samolepek, použít se dá opravdu všechno.

To je pro dnešek vše a těším se za měsíc. Snad se budu moci pochlubit s dalšími hotovými týdny v albu.

Mějte se krásně, užívejte si zimních radovánek a nezapomínejte fotit, ať máte co lepit.

J.







3 komentáře:

  1. Moc hezká titulka Jaru a nová kolekce od AE je super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Míšo! Indigo a Ivy je moc krásná a variabilní kolekce.J.

      Vymazat
  2. Jaru, krásný! A toho textu! Ještě lepší. Vždycky si při tom psaní říkám, ze psát se musí, aby to bylo komplet. A pak mi to jde lip :-)

    OdpovědětVymazat