pondělí 18. ledna 2021

Kolekce Click a putování s rytířem Štětkou :-)

Hezké pondělní ráno ,

dnes bych se s Vámi ráda podělila o dvě strany z našeho sobotního putování s rytířem Štětkou :-).

Tentokrát jsem použila kapsu typu D od Becky Higgins - chtěla jsem použít nějakou méně typickou a tato byla jediná, kterou jsem měla k dispozici. Budu muset obnovit zásoby :-)

Poslední dobou mám ráda jednodušší kolekce, myslím tím méně barev a méně zdobení a u toho jsem zůstala i při výběru kolekce pro tyto dvě strany - a vybrala jsem si kolekci Click od Becky Higgins

 

 

Na titulní stránku jsem použila 6x4 kartičku s nápisem The story of today, kterou jsem doplnila datumem ze samolepící abecedy Color vibes a také kartonovými ozdobami z kolekce Click.

 


Do dalších kapsiček jsem využila také kartičky a zdobení z kolekce Click a abecedu Color vibes.

 

 

A tady už je celá první strana. Text jsem opět napsala na počítači. Měla jsem s písmem různá období, líbilo se mi docela mé písmo, pak jsem se chytila do vlny krasopísma a zkoušela jsem různé druhy písmen, zdobení a podobně a pak (a to mě drží stále) se mi zalíbilo psaní textu na počítači. Jen mám díky tomu větší spotřebu kartiček, protože se mi nikdy nepovede text natisknout napoprvé :-).

 


Zde je pár detailů z druhé strany. U nápisu happy jsem kromě abecedy Color vibes použila na dozdobení enamelková srdíčka od Amy Tangerine.

 

A tady je už celá druhá strana z našeho výletu.

 

Také už se tak těšíte na jarní výlety, já se nemůžu dočkat :-).

Mějte se hezky a brzy "na počtenou".

Kája

P.S. Já jdu dodělávat December daily album, stále ho nemám celé :-D
 

 

 



4 komentáře:

  1. Káji, máš to krásné a ukládám si to jako tip na výlet! J.

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji a jako vylet to fakt doporucuju, nikde zadny lidi a deti muzou litat jak chteji :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Kaji, přesně můj oblíbený styl! Ta čistota a přehled! Krásný 😍

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju Lotko, baví mě teď nějak méně barevné....

    OdpovědětVymazat