pátek 18. listopadu 2016

V ZOO

Je tu opět pátek a s ním i můj nový příspěvek. Dnes to bude kousek z týdne 31, a to výlet do zoo. Na této dvojstraně jsem se docela vyřádila :-)








Jako první jsem vybrala dvě kapsy. Jednu designu A a druhou z mé oblíbené sady od Simple Stories.

A teď. Na dvojstranu jsem nakombinovala kartičky z core kitů Everyday, Midnight a Currently.

Kombinovala jsem i na úvodní kartičce s označením týdne. K nápisu week jsem využila dvě pěnové abecedy. Jednou z nich je Snow & Cocoa Bright Foam Thickers Stickers.




Další kartičku jsem jen dozdobila chipboardem z Everyday Project Life Chipboard Stickers.




Následuje kartička 6x4. Tady jsem si vedle sebe dala fotografii a kartičku. Obojí ve velikosti 3x4. Kartička je z  kolekce Everyday. Přes tyto dvě věci jsem pak nalepila kartičku 6x4 s vyřezanými okýnky. Tu najdete v této sadě.



Obdobně jsem vyřešila kartičku se vstupenkami. Tady jsem však kartičku 3x4 i vstupenky lepila na čistě bílou kartičku 6x4.




No a taky jsem stříhala. Žirafu. Ta je z tématických kartiček Animals od Becky Higgins. A spolu s fotkou jsem ji nalepila na kartičku 6x4 z kolekce Midnight. Fotka dozdobena geotecem. Ten je opět z chipboardových samolepek z kolekce Everyday.




Na protější straně je pak použita jedna kartička 3x4 z kolekce Currently.



A stříhání ještě jednou. Z jedné kartičky kolekce Midnight jsem vystřihla nápis happiness found a nalepila k fotce.




Takový byl tedy náš výlet do zoo první srpnový týden. 

Vám všem co jste dočetli až sem přeji krásný víkend a příští pátek opět zde.


Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat