sobota 26. listopadu 2016

Project Life December Daily® 2016 - přípravy

První Advent se blíží. Už jste si rozmýšleli jak zachytíte všechny ty přípravy na vánoční svátky do svého Project Life alba? Nebo si zpracujete samostatné album z této výjimečné doby? 



Sama za sebe musím říct, že jsem letos bojovala s myšlenkou mezi samostatným vánočním albem a mým klasickým zpracováním ve 12inch Project Life albu.


Vím, že bych samostatné album (velikosti 6x8 inch) určitě naplnila, ale mám ráda, když je všechno pohromadě a tak to tak trochu nezapadá do mého konceptu. Třeba se na to příští rok budu dívat jinak. Takže opět moje klasika :-)

Již v roce 2013 jsem vám představila článek Co je December Daily® (DD) a každoročně přidávám své náměty jak si daný rok budu DD zpracovávat. V archivu můžete najít mé přípravy z let 2013, 2014 a 2015.

Ani tento rok jsem to nepodcenila a tak jsem si vybrala nádhernou vánoční kolekci  OH JOY odPinkfresh Studio (počátkem prosince ji budeme na e-shopu Scrapylife opět doplňovat).


Z kolekce Oh Joy jsem si vybrala:

Mimo Oh Joy kolekce budu ještě používat roller razítko s datumy a různé velikosti plastových kapes. Pokud nebudu mít dostatek vhodných kapes, použiji   tavičku FUSE Tool (počátkem prosince ji budeme na e-shopu Scrapylife opět doplňovat ) s doplňky.

Váháte co všechno zachytit? Já jsem si i pro tento rok připravila několik bodů, které bych chtěla ve svém albu mít a tak by se mi nemělo stát, že nevím co tam dát. Třeba Vás trochu inspiruji:
  • Důvod proč (co pro vás tento čas znamená; máte nějaké rituály; co máte na těchto svátcích nejraději či naopak co vůbec nemáte ráda; atd.)
  • Advent
  • Vánoční výzdoba Vašeho města/vesnice (udělejte si v tom shonu čas a jděte se projít)
  • Vánoční výzdoba u Vás doma (přípravy; kdo co dělá; zapojujete děti; atd.)
  • Seznam přání (dopis Ježíškovi ať už Váš nebo Vašich blízkých)
  • První prosincový sníh (Vánoce na sněhu nebo na blátě)
  • Vánoční přání (poslané, obdržené)
  • Vánoční balící papír (schovejte si kousky a zakomponujte je do Vašeho alba)
  • Předvánoční oběd nebo večeře s přáteli
  • Vánoční večírky v práci
  • Nákup stromečku, kapra, atd. (klidně si zakomponujte do svého alba i účtenky)
  • Vánoční stromeček (kolik jich máte; co pro Vás znamená; jak měníte jeho podobu, nebo máte každoročně stejný; atd.)
  • Vánoční ozdoby (máte speciální kolekce; vyrábíte si každý rok svou ozdobu, dědíte je z generace na generaci; atd.)
  • Vánoční koledy a písničky (máte nějaké oblíbené, bez kterých si Vaše svátky neumíte představit?)
  • Vánoční pohádky a filmy (máte nějaké oblíbené, bez kterých si Vaše svátky neumíte představit?)
  • Štědrý večer/den (u nás třeba máme troje Vánoce během dvou dnů a spolu s tím nutné cestování, takže je co dokumentovat)
  • Vánoční kolekce (já mám např. ráda kávu ze Starbucks a ti mají každoročně několik speciálních káv. Tak jsem si řekla, že je zkusím tento rok ochutnat a protože mají vždy i krásný obal, tak si je vyfotím a zakomponuji do svého alba. Sbírám také jejich hrnky a pár vánočních už mám, také se dají zakomponovat. Třeba také máte něco podobného)


V předchozích letech jsem se také, ať už přímo v jednotlivých příspěvcích DD-přípravy (viz. Výše jednotlivé roky) nebo v roce 2013 samostatně ZDE,  zmiňovala o možnostech, které se dají v prosinci zaznamenávat.

Pokud si chcete prohlédnout reálné zpracování různých prosincových projektů na blogu Scrapylife, zavítejte do sekce VÁNOCE / DECEMBER DAILY.

Přeji všem krásný Advent,


Charlotta



2 komentáře:

  1. Kolekce Oh Joy je opravdu vydařená, uvažuji, že ji pořídím. Tak doufám, že na mne něco pak zbyde. Já se letos Vánoce a Advent rozhodla zpracovat 2x jednou dceři do alba, která jednou dostane. A potom do rodinného alba, abych měla všechny Vánoce pohromadě. Tak doufám, že se mi to podaří dokončit dřív, než začnou Vánoce 2017. :-D

    Marie K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jsem si jistá, že to zvládnete Marie a když ne, tak se z toho nestřílí :-) Oh Joy přijde dost!

      Vymazat