čtvrtek 17. listopadu 2016

PL Story - Můj čas / My time - Inspirace

Zdravím všechny příznivce tvoření PL story!Pro tento měsíc je téma Můj čas / My time. A já vám dnes ukáži, jak jsem toto téma zpracovala já.














Téma jsem pojala tak, že jsem vyfotila to, co dělám, popřípadě s kým trávím můj čas. Ten trávím nejradši se svojí rodinou. Ale jsou tu věci, které mám ráda a které ráda dělám, když mám čas jen sama pro sebe. A pak je tu věc, kterou úplně tak nemusím např. úklid, ale musím. A i to dělám v mém čase :-)

Pro tuto stránku jsem si zvolila kapsu designu A. Kartička s nápisem můj čas je z kolekce Currently od Becky Higgins. Zbytek kartiček je rozstříhaná bílá čtvrtka, na kterou jsem razítkovala abecedou od Lawn Fawn.

Doufám, že vás moje stránka aspoň trochu inspirovala a i vy se zúčastníte PL Story pro měsíc listopad. Zadání a co můžete vyhrát, najdete zde.

Ode mne je to pro dnešek vše a zítra se budu těšit u pravidelného pátečního příspěvku.
Petra



2 komentáře:

  1. Krásná stránka, hezky svěží. Skoro vidím, jak ten čas letí ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji, Ajko. Doufam, ze se zucastnis PL Story.

    OdpovědětVymazat