úterý 1. listopadu 2016

SCRAPYLIFE PL STORY - MŮJ ČAS / MY TIME

Je neuvěřtelné jak se nezadržitelně blíží konec roku. A tak je tématem listopadové Scrapylife PL STORY MŮJ ČAS / MY TIME.

Inspirujte se a zkuste vyhrát 200,- Kč poukaz na nákup do Scrapylife e-shopu a překvapení ze Scrapylife Novinek.






Inspirovala mě fotka z mého dětství na které jsem vyfocena se svou sestrou. Je neskutečné, že je to skoro před 40ti lety! :-D Proto jsem ke slovu ČAS doplnila LETÍ a celé téma jsem pojala jako dopis mému synovi - "ČAS LETÍ". 

Téma ČAS můžete zpracovat mnoha různými způsoby a může se týkat v podstatě čehokoli a kohokoliv. Je to opravdu široké téma.


Téma „Scrapylife PL Story listopad“:   MŮJ ČAS / MY TIME



Jako základ jsem si vybrala kartičky z Project Life sady Currently Core Kit . Razítka ciferníku jsem použila ze sady My Week Clear Stamps / Hero Arts. Vše jsem vložila do kapsy "D"  od Becky Higgins.    


Pojďte a zkuste tuto výzvu! Mimo to, že své album doplníte o další zajímavý příběh, můžete i vyhrát! :-) 

INSPIRACE SCRAPYLIFE CREATIVE TEAMU

PETRA

Více si můžete přečíst a prohlédnout ZDE

---

Pro ty, co nevědí, co SCRAPYLIFE PL STORY je - vždy se jedná o předem určené téma, které budete muset zpracovat do svého Project Life alba. Cílem SCRAPYLIFE PL STORY je zkusit si vytvořit něco jiného než „jen“ klasické zachycení vašeho týdne či nějaké slavnostní události. 

Zpracujte stranu Vašeho PL alba a použijte vlastní či kupované PL kartičky. Celá stránka (či více) musí korespondovat s tématem této Scrapylife PL STORY, ne jen jedna kartička s informací!
--- 
Podmínka: 
Projekt musí být vytvořen speciálně pro SCRAPYLIFE PL STORY v daném měsíci
Postup je jednoduchý:
1.       Každý 1. den v měsíci vyhlásíme téma Scrapylife PL Story
2.       Zpracování je jen na vás, jestli tématu věnujete jednu celou stránku (minimum) či více; nebo zda se to bude týkat vás nebo někoho jiného
3.       Vyfoťte své dílo a zašlete nám ho na e-mail info@scrapylife.cz – do předmětu napište Scrapylife PL Story „měsíc
4.       Své příspěvky zasílejte od 1. do posledního dne (do 8:00 ráno) v měsíci, kterého se SCRAPYLIFE PL STORY týká
Vyhlášení vítěze:
Všechny SCRAPYLIFE PL STORY příspěvky budou během daného měsíce vystaveny a poslední den v měsíci ve 20:00 vyhlásíme vítěze, který bude losován pomocí Random.Org
Výhra:
200,- Kč poukaz na nákup do Scrapylife e-shopu a překvapení ze Scrapylife Novinek

---
Máte nějaké dotazy, potřebujete si něco ujasnit? Napište nám na info@scrapylife.cz, rádi pomůžeme.

Těšíme se na vaše příspěvky,


Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat