středa 16. listopadu 2016

PL - výlet do Kostelce

Poslední červencovou stránku jsem věnovala výletu do Kostelce nad Orlicí na úžasnou interaktivní výstavu loutek s názvem "zámecké imaginárium". Také jsem si mohla vyzkoušet doplňky z nové kolekce Moonstruck od Pink Paislee. 



Pořád se na ni nemůžu vynadívat, je prostě božská! Dlouhé texty jsem tentokrát vynechala, nadpisy jsem poskládala ze zlaté abecedy od Heidi Swapp a pár poznámek jsem napsala fixou.


Celá stránka vypadá takto. Celou jsem ji zpracovala v jemných tónech růžové se zlatými akcenty a romantickými prvky, jako jsou motýlci, krajka atd.



Pro nápis Kostelec nad Orlicí jsem použila velké písmeno z Moonstruck abecedy a zbytek už je z písmenek pro memory planner od Heidi. Jejich velikost je tak akorát na využití v project life albu. Nemohla jsem najít malé pravítko, které většinou k rozmístění písmenek používám, ale ona vlastně stačí jakákoliv pevná kartička. ;)





Jelikož jsem použila kapsu, ve které má jedno z okének velikost 15x20 cm, použila jsem jako podklad jeden list ze sady Take me away. Volný prostor jsem doplnila motýlkovým výřezem ze sady Moonstruck ephemera, papírovou krajkou a zlatými tečkami.




Na další z fotek, jsem kromě výřezu využila i pár Rub-ons samolepek. Už s nimi konečně umím pracovat. Tedy, už nejsem lenoch a motivy si pěkně vystřihnu a uhlazuji dřívkem asi déle než by bylo potřeba. :)


Na fotce se skoky v obří pěřině jsem ozdobný výřez, stejně jako ty ostatní, podlepila 3D páskou a také doplnila několika perličkami.




 Děkuji za přečtení a přeji pěkné podzimní/předvánoční tvoření.
  Adéla


Žádné komentáře:

Okomentovat