pátek 4. listopadu 2016

Na svatbě

Jednoho červencového dne jsme byli pozváni na svatbu našich přátel. Zde je jen jedna dvoustrana, kterou jsem si dala do svého PL. Album, které jsem k této svatbě dělala pro nevěstu, jste již mohli vidět. A kdo neviděl, může se podívat tady.




Začala jsem tím, že jsem si připravila kapsu. Opět byla využita jedna z této sady Simple Stories.
Kartičky jsou z kolekce Southern Weddings od Becky Higgins.




Samolepící ozdoby jako je např. nápis Bride je z kolekce Save the Date od Teresy Collins



Na jednu fotku jsem použila zlaté srdíčko od Studio Calico


Dominantou celé stránky je pak velký samolepící nápis z měkké pěny "details" od American Crafts


Na protější straně je pak třicítková stránka


Abych stránky aspoň trochu spojila, použila jsem i zde jeden zlatý nápis, friends. Je ze stejné sady jako nápis details


Pod fotku jsem pak ještě zastrčila jednu visačku z kolekce Finders Keepers od Amy Tangerine


Pro dnešek je to vše a příští pátek opět zde.
Petra



3 komentáře:

  1. svatebni stranky jsou nejlepsi! moc se mi libi ta vase spolecna s nevestou, tam jste vsichni bajecne!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace novomanželům je dokonalá, to jsou razítka?

    OdpovědětVymazat
  3. Diky, holky.
    Ajko, to je napsany v Picmonkey :-)

    OdpovědětVymazat