pátek 25. listopadu 2016

Příprava prosincového alba

Původně jsem myslela, že žádné další album už letos dělat nebudu. Ovšem poté co jsem si koupila kolekci Snow & Cocoa od Crate Paper, jsem prostě neodolala a ještě jedno album udělám. 

Album, které bude mapovat náš adventní čas. Inspirací mi bylo December Daily® od Ali Edwards.

Protože první adventní neděle je už za dva dny, připravila jsem si už nějaké stránky, abych mohla hned začít lepit. A jaké? To vám právě v tomto příspěvku ukáži.



Jako první jsem si musela zvolit formát alba. Nakonec jsem se rozhodla pro 6x6. Je to přesně velikost papírů, které mám. Nemusím tedy nic stříhat ani měřit :-). Papíry jsem pak proděrovala děrovačkou a spojila knihařskými kroužky.

Na úvodní stránce, která je z acetátové fólie, je přilepen chipboard jelínka. Na něj jsem pak nalepila samolepící frázi.




Pod acetátovou fólii jsem dala papír s jelínkama a na něj nalepila sněhovou vločku z této sady. Ta je doplněna nápisem December. K tomu mi posloužil Smash Lebel Maker.




Z druhé strany tohoto papíru jsem pomocí samolepících thickersek udělala nápis advent. Ten bych chtěla doplnit o fotografii se zapálenou první svíčkou na našem adventním svícnu.





Kromě vložených již zmíněných šestkových papírů jsem použila například ještě vellum. Tady jsem na něj nalepila dřevěný výsek stromečku.


Pomocí Fuse jsem si udělala taky jedno chrastidlo.


Pod chrastidlem jsou zatím na rozstřiženém papíře nalepeny dva samolepící chipboardy.


Dalším krokem bylo vytvoření kapsy na dopisy pro Ježíška. K tomu mi pomohla klasická A5 obálka. Tu jsem pouze obšila na požadovaný rozměr.


A aby se obálka sama neotvírala, tak jsem ze dvou chipboardů sundala samolepící část. Udělala do nich dírky a k obálce přišila jako dva knoflíky.


Poslední stránku, kterou jsem si připravila, je stránka s nápisem christmas doplněný sněhovou vločkou. Obojí je z kolekce Merry & Bright. Papír už není z kolekce Snow & Cocoa - jen pro informaci.


Co vám  budu povídat, už se moc těším, až do tohoto alba začnu lepit fotky. A co vy? Budete ten krásný vánoční čas zaznamenávat také do alba nebo bude součástí PL?
Krásnou první adventní neděli a v pátek opět tady!

Petra


4 komentáře:

  1. Presne na takove album se chystam, taky me ucarovala kolekce snow and cocoa, je roztomila. Delam december daily poprve, Tak Jsem sama zvedava co z Toho vznikne. Dekuju za inspiraci:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Já sama dělám DD také poprvé. Uvidíme jak to dopadne a třeba pak budu dělat každý rok :-). Moc se na to těším. A snow & cocoa je úžasná. Mám ráda tyto rádoby dětské kolekce :-).
      Krásné svátky a ať se album povede!

      Vymazat
  2. Petí, je to nádherný album a už se těším jak ho budeš plnit :-)

    OdpovědětVymazat