pondělí 28. listopadu 2016

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 29. týden

Jelikož je venku zima a ošklivo, já si zpříjemňuji den zpracováním červencového týdne s číslem 29. Hurá!

Z toho týdne nemám ani jednu "normální" fotku. Pouze fotky, které se týkají mé oblíbené činnosti - kreativního tvoření. Rozhodla jsem se tedy trochu rozepsat o mém postupu při tvoření, resp. část, která na videu není vidět - přípravě na tvoření. 

Fakt, že nejsem aktuální, beru vlastně celkem pozitivně. Fotky si připravuji najednou pro několik týdnů a mám je roztříděné s navrhnutým rozmístěním ve vybrané kapse a připravené na "tvořící záchvat". Zjistila jsem, že když si na pracovní stůl vyndám jen pár věcí, které chci na stránce použít, zvládnu stránku nalepit za opravdu kratší čas (někdy i 30 minut), než když zběsile hledám všechno, co bych mohla a nemusela na stránce použít. To mi pak stránka trvá i 2 hodiny. Nemůžu si vybrat co použít. Na stole mi nesmí chybět - kartičky/papíry, abeceda (samolepky/razítka), enamelky, chipboardy/jiné ozdoby, nůžky, rollátko/oboustranka, sešívačka, popisovač a skalpel. Nepoužiju sice vždy vše, ale pro ten pocit to na stole prostě musí být. Kartičky se snažím brát vždy jen z jedné kolekce a k tomu barevně vybírat abecedy a ozdoby.



A teď už k samotné stránce ... 

Opět jsem sáhla po kapse v designu A, s tou se mi pracuje asi nejlépe. Dlouho jsem nelepila z kartiček z kolekce September Skies. Bohužel k nim nemám ty 6x4 a tak jsem si udělala vlastní s pomocí sady papírů a kartiček 3x4. Jak jednou střihnete do kartičky, nedá se to zastavit. Pokaždé když jsem prohlížela balíček kartiček, přemýšlela jsem co ustřihnout, či vystřihnout. Zdobila jsem pouze ústřižky kartiček, glitterovou abecedou, štítky a enamelkami.














2 komentáře: