středa 2. listopadu 2016

PL - na "velkém koupališti"

Nevím, jak to máte vy, ale pro mě teď začíná nepříjemné roční období. Zima jako taková mi ani moc nevadí, ale ta tma. Zvlášť po změně času je to děs. Jsem tedy ráda, že se díky PL skluzu můžu potěšit pohledem na slunce a připomenout si skvělé chvíle, které jsme během prázdnin prožili. 










Tentokrát jsem celou stránku věnovala jen jednomu dni. Přijde mi, že Ella moc nerozlišuje, jestli jsme u jezera nebo u moře, takže celý den byla trochu naštvaná, že s námi musí výletovat a už chtěla na to velké koupaliště.

Stránka je vyladěná do barev, které k moři prostě patří a skvěle mi posloužily kartičky z kolekcí Dreamy, September skies a Favorite things. Text jsem pro tentokrát psala ručně, jen na jeden z nápisů jsem využila krásnou glitrovou abecedu od Heidi Swapp.




Na úvodní kartičce jsem využila pírka, které mi zůstala po vyříznutí z kartiček prázdninového týdne u babičky a krom textu jsem přidala pár enamelek. Bez nich už si své stránky prostě představit neumím. :)



Na doplňkovou kartičku z dreamy kolekce jsem přidala dřevěný výřez. Víc už nebylo potřeba.




Ještě detail použití puffy abecedy. Písmenka se dají krásně napojit, jen si dejte pozor při umisťování na lesklé fotky. Už s nimi nejde hnout. :) 




Mějte se pěkně.
Adéla


Žádné komentáře:

Okomentovat