pátek 11. listopadu 2016

Puntík a jeho říjen


Není to tak dlouho co jsem vám ukazovala v diáři Memory Planner Gold Foil Dots od Heidi Swapp náše září. Dnes to bude říjen.









Tentokrát jsem hned na úvodní stránce, tedy na měsíčním přehledu použila celkem dost věcí: transparentní samolepící hvězdičku z Memory Planner Clear Day Stickers, samolepkící obdélníček s nápisem hustle z Memory Planner Calendar Stickers, razítko s nápisem birthday od Heidi Swapp. Konkrétně toto - Party Mixed Media Clear Mini Stamps. Další razítko je s nákupním vozíčkem. To je od Lawn Fawn Plan On It Clear Stamps.

Následují týdenní přehledy. Na jedné stránce jsem například použila transparentní samolepku z Hello Beautiful Sheer Stickers
Na druhé jsem pak použila washi pásku, kterou jsem si tam přidělala kartičku z Memory Planner Pocket Cards
Poslední co jsem využila je razítko Perfect Picture od Technique Tuesday

Zbytek říjnového diáře už je jen text. Poznámky k mému PL.

Přeji vám krásný víkend a v příští pátek se na vás budu opět těšit zde.
Petra



4 komentáře:

  1. hele, vezmete me se Zdendou taky nekdy na obed? :)

    OdpovědětVymazat
  2. :-) :-) :-)
    Jani, staci rict, muzes kdykoliv s nami :-)
    BTW do konce roku ještě pujdeme :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Stejně jako Janču mě zaujal váš "perfect moment" ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ale napsala jsem to tak, jako kdybych obedvala se samotnym Zdendou :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat