středa 23. listopadu 2016

PL-začátek nového alba

Vzhledem k tomu, že letos pracuji na albu celkem systematicky, dostala jsem se do stavu, že se do jednoho PL alba prostě nevejdu. Srpnem tedy sahám po novém puntíkatém a dělám úvodní stránku. Už v mém minulém článku jste mohli vidět novou kolekci od Pink Paislee, která mě očarovala natolik, že jsem ji použila i tentokrát.




Na stránku jsem použila jen jednu velkou fotku a zbylé fotky jsem vyřezala do tvaru kruhu. Mají to být jen takové hlavní zážitky, vzpomínky na druhou polovinu prázdnin.

Na připravené hromádce můžete vidět výřezy, abecedu a jemné modré kartičky, které jsou vyřezané z velké čtvrtky.


Na zbylé kartičky jsem použila bílou čtvrtku. Některé části, jako např. výřez s nápisem, jsou podlepené 3Dpáskou.


Všimněte si, jak jsou kartonová písmenka z této kolekce nádherná, plná jemných zlatých detailů.


Na další doplňkovou kartičku jsem acetátový výřez připevnila pomocí sešívačky a doplnila ještě papírovým výřezem.


Tentokrát jsem nepoužila ani jednu enamelku a nechala stránku hodně jemnou a čistou s využitím jen několika výřezů a krajky.


 A takto vypadá celá stránka.


Mějte se krásně.
Adéla


2 komentáře: