středa 9. listopadu 2016

PL - moje hvězdy

Dnes Vám představím další červencovou stránku. Letos už mám plné album a ještě jsem se nedostala ani ke konci prázdnin. Dřív se mi vešly dva roky do jednoho alba...ale taky v nich vždy několik měsíců chybí. :)















Vzhledem k tomu, že krom PL alba nemám žádné jiné, které by bylo třeba zaměřené na fotky z dovolené nebo z nějakých akcí, věnuji pak některým týdnům prostě více stránek. Vždy mě potěší, když si s dcerou sedneme a společně prohlížíme a vzpomínáme na pěkné chvíle.

Celá stránka vypadá takto a opět jsou fotky v hlavní roli. Texty jsem si vytiskla přímo do nich.




Tentokrát jsem jako hlavní motiv ozdob zvolila hvězdičky. Mám tu pár enamelek, černé samolepky z minc kolekce samolepek na kartičce ze sady September skies a taky jsem použila acetátový výsek od Amy Tangerine.





V jedné z kapsiček je vyrobená obálka z transparentního papíru s přívěskem a Baker´s twine provázkem. Uvnitř jsou malinké mušle.


Taky se vám stává, že máte vymyšlené rozvržení, fotky nachystané a těšíte se, že použijete na stránku některou z novinek, kterou má pošťák dopoledne přivézt? A on se ukáže až odpoledne, kdy už zimní slunce pomalu zapadá? Nedá mi to a některé z ozdob Vám ukážu. Už se totiž nemůžu dočkat, až je na příštích stránkách využiju. Kolekce Moonstruck od Pink Paislee je prostě boží. Ani jsem to nečekala, ale mají krásné zlaté detaily a nádhernou barevnou kombinaci růžové a námořnicky modré. I nové výseky od Amy Tan mě dost uchvátily. :)





Mějte se krásně.
Adéla


2 komentáře: