středa 30. listopadu 2016

PL - cesta z lesa

Pro tento týden jsem zalovila ve svých starších zásobách a ruka padla na kolekci od Maggie Holmes. Je taková spíše "vintage" v romantických barvách. V podstatě jsem si vystačila bez dalších ozdob, ale místo toho jsem využila nůžky, dortovou krajku a kus nitě. :) Samozřejmě i 3D pásku a taky pár dřevěných enamelek, které se mi k tématu les dost hodily.







Na jednu z kartiček jsem vystřihla foťák a pod něj namotala kus nitě.


Na další z fotek jsem přidala krajku a nápis z jiné malé kartičky.


Text jsem psala ručně, ale na pár nápisů jsem využila chipboard abecedu v přírodních tónech.



Na černobílou fotku jsem přidala pár rub-ons nápisů z kolekce Monnstruck.

  
A toto je výsledek. :)


Mějte se krásně.
Adéla


Žádné komentáře:

Okomentovat