pondělí 14. listopadu 2016

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 25. týden

Dnes pro vás mám ukázku celkem rychle zpracovaného týdne s číslem 25.









Kolekci Better together mám doma už několik týdnů. Zkusila jsem s ní rozpracovala jeden dřívější týden už na klubu, ale stále čeká na dokončení. Poslední dobou mám ráda stránky trochu barevnější a proto jsem sáhla zrovna po ni. Kapsu jsem volila klasické "áčko". Úvodní kartičku jsem vybírala trochu déle, ale nakonec jsem vybrala tu světlejší a pomocí abecedy Saturday Petals udělala nápis "WK 25". Žurnaling je opět psán na počítači a tentokrát jsem po dlouhé době sebrala odvahu a tiskla přímo na kartičku z kolekce. Do jedné kartičky jsem si opět "řízla". To, co už ve videu bohužel vidět není, protože zklamala technika, je dozdobení enamelkami (Finders keepers, Jubilee wild berry a Serendipity) a z jedné kartičky jsem vystřihla nápis "Good times" a nalepila na fotku z PL Klubu.












Žádné komentáře:

Okomentovat