středa 1. března 2017

Týden 9, přesně před rokem


Ahoj ahoj! Opět jsem zalovila ve starých albech a mám pro vás stránku přesně rok starou :). Je hodně veselá, protože jsem v tomto týdnu měla narozeniny :)




Použila jsem jednoduché, veselé kartičky od Simple Stories a doplnila je černobílými fotkami. To aby těch barev nebylo moc :). Jinak tradičně bílé rámečky a evidentně jsem po dlouhé době tiskla na domácí tiskárně, protože se mi nepovedlo vytisknout fotku 6*4 inch tak, jak bych chtěla. Tedy na střed. 


Všimněte si, prosím, mého výrazu na fotce vlevo dole. V sobotu jsem zapíjela narozeniny a přitáhla domů k ránu. No a na půl osmou byl objednaný veterinář, aby mi naočkoval kobylu. To jsem ještě byla rozmazlená a když jsem nemusela, tak jsem nevstávala. Od té doby, co mám Leontýnu, vstávám za jakýchkoliv okolností sama od sebe před sedmou, abych jí došla vyvenčit.


Jo a konečně jsem, snad, přemluvila foťák, aby stránky fotil tak, jak chci já. Bylo potřeba vyměnit objektiv a vylézt na židli.

Mějte se krásně! K.


Žádné komentáře:

Okomentovat