středa 1. března 2017

SCRAPYLIFE PL STORY - MŮJ TRÉNINK/MY PRACTICE


Únor byl krátký a tak už tu máme další nové téma Scrapylife PL STORY. Březnové téma je MŮJ TRÉNINK / MY PRACTICE. 

Ptáte se jaký tréning? Je to jedno. Může se jednat o trénování Vašeho dítěte na nočník; usínání bez maminky; krmení samo sebe atd... 

Školní děti třeba pravidelně čtou; dělají domácí přípravu do školy a jiné.  U nás dospělých to můžou být pravidelné tréninky v tělocvičně či jinde; procvičování kaligrafie či jiných hobby ve kterých se chcete zlepšit nebo jen tak děláte a tak dál. Klidně zdokumentujte i své čtyřnohé a jiné mazlíčky, nápadům se meze nekladou.


Já osobně jsem se rozhodla (už v únoru, abych stihla tento březnový příspěvek), že budu na místo výtahu používat schody. Tedy samozřejmě jen pokud k tomu nepotáhnu tašky s nákupem, synovu aktovku atd., tak jak to všichni známe, že?!? ;-) 

Nechci po vás aby jste kvůli březnovému tématu Scrapylife PL STORY začali pravidelně cvičit když necvičíte nebo nahánět a nutit své děti a jiné členy rodiny k nějakým výkonům... Najděte si to svoje co vás baví, zajímá a co máte ve svém životě. Uvidíte, že jednou si prostřednictvím svého Project Life alba a Scrapylife PL STORY vzpomenete na něco co jste v danou chvíli považovali za běžnou činnost.


Březnové téma je MŮJ TRÉNINK / MY PRACTICE jsem zpracovala do Project Life alba o velikosti 6x8 inch na tři strany. 


Použila jsem dvě strany o velikosti 6x8 inch. 

Na titulku jsem použila krásný papír z kolekce Typecast Mint Paper set 12x12 (WeR) na který jsem tiskárnou natiskla název "PRACTICE" a doplnila gumovou (rubber) ozdobu. Neptejte se mě, jak jsem se s nápisem trefila na řádek. Byla to náhoda :-D

Následující strana o velikosti 6x8 inch je kolekce mých fotografií z některých schodů, které jsem za únor zdolala. Koláž jsem vytvořila v Picmonkey a na vytištěnou fotografii jsem nalepila samolepku "PREGRESS NOT PERFECTION".


Na pravou stranu jsem použila dvě kartičky o velikosti 6x4 inch. První obsahuje komentář o mém zdolávání schodů a druhá je kalendář s označením (enamelky) dnů, kdy jsem ten výtah opravdu vynechala.



- - -

NOVÉ PODMÍNKY Scrapylife PL STORY 2017:

Scrapylife PL STORY je měsíční soutěž vašich Project Life stránek na předem určené téma. Cílem je  zkusit si vytvořit i něco jiného než "jen" klasické zachycení vašeho týdne, měsíce či slavnostní události.  Posuňte své hranice a zkuste do svého alba zařadit i ucelené příběhy v podobě PL STORY.

Podmínky účasti:

Zpracujte stranu Vašeho PL alba a použijte vlastní či kupované PL kartičky. Celá stránka (či více) musí korespondovat s daným měsíčním tématem Scrapylife PL Story, ne jen jedna kartička s informací.

Postup je jednoduchý:
  1. Každý 1. den v měsíci (8:00) vyhlásíme nové téma Scrapylife PL STORY
  2. Zpracování je jen na vás, jestli tématu věnujete jednu celou PL stránku (minimum) či více, nebo zda se téma bude týkat Vás osobně či někoho jiného
  3. Vyfoťte svůj příspěvek a zašlete nám ho na e-mail info@scrapylife.cz - do předmětu e-mailu napište Scrapylife PL STORY "měsíc"
  4. Své příspěvky zasílejte od 1. do posledního dne v měsíci (8:00), kterého se Scrapylife PL STORY týká
Vyhlášení vítěze:

Všechny Scrapylife PL STORY příspěvky budou během daného měsíce vystaveny na Scrapylife blogu a poslední den v měsíci (20:00) vyhlásíme vítěze, který bude losován pomocí Random.org

Výhra:
  1. 200,- Kč poukaz na nákup do Scrapylife e-shopu
  2. Ti co se zúčastní Scrapylife PL STORY 6x za sebou (6 měsíců v řadě bez přestávky) budou zařazeni do slosování o poukaz v hodnotě 1.000,- Kč na nákup do Scrapylife e-shopu. Losovat se bude v červenci 2017 a v lednu 2018. V jednom roce můžete tudíž tento poukaz vyhrát dvakrát!  :-)
- - -

Máte nějaké dotazy, potřebujete s něčím poradit či si něco ujasnit? Napište nám pod tento příspěvek nebo na e-mail info@scrapylife.cz, rádi pomůžeme.

Těším se na vaše příspěvky,

Charlotta


9 komentářů:

  1. Téda, trochu jsi mě vystrašila tou přední stránkou :). Ale nápad se mi už rýsuje :). Jen mám dotaz, může to být na kapsovou stránku 8,5 x 11? Použiji ji z obou stran, ale bude tam trochu místa na dopsání, protože přeci jen, můj trénink není zdaleka u konce :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, lekat jsem te nechtěla 😊 Ano, můžeš použit i tento rozměr, jsou to kapsy, takze klidně :-) těším se moooooc

      Vymazat
  2. Lotko, moc prima nápad. Ten hnědý papír s tím zlatem.. krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju Evi, těším se na tvůj TRÉNINK :-)

      Vymazat
    2. ...mimo to, ze se mi ten papír moc líbil, připomínal mi ty moje schody, proto jsem ho použila :-)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to prostě moje srdcovka :-) Kalendar jsem taky liftla, takze jen do toho. Těším se

      Vymazat
  4. Och, tak to sa budem musieť poriadne zamyslieť :-D ja najnovšie trénujem tvorenie stránok PL, lebo mi to ide niekedy ako v lete na saniach :-D ale tak uvidím, určite doma trénujeme aj iné veci ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, PL stránky samy o sobě jsou taky trénink, takze klidně :-)

      Vymazat