středa 29. března 2017

Jarně růžová instax stránka :)

Ahoj :), dneska tu jsem s mou úplně nejnovější stránkou. Tady u nás je už zhruba 14 dní opravdové jaro - tráva se zelená, kytičky kvetou a s touhle krásou jsem sladila i svou náladu :).

Otevřela jsem totiž svojí krabičku s mini fotečkama a uvědomila si, že mi chybí výběr toho nej, co jsem zatím s tímhle roztomiloušem nafotila. Nejedná se o nejlepší fotky po technické stránce, ale každá jednotlivá fotka pro mně hodně znamená. Třeba i tím, že na ní vypadám jako naprostý pablb :D nebo že byla Leoška unavená po parádní procházce. A když je Leoška unavená, tak spí. A když spí, tak je nejhodnější :).


Použila jsem kartičky z Favourite things core kitu, ty s kvítky jsou z nejdokonalejší kolekce Prismatic a pomohla jsem si i kolekcí Currently. Celou stránku - kromě růžové - spojují kvítky (rozstříhala jsem kartičku, ach!), srdíčka - protože svůj Instax miluji - a supersamolepky Rise and shine phrase stickers od Amy Tan. Ty výstižně komentují jednotlivé fotky a na rámeček sednou jako prdel na hrnec :).


Původně měly být kytičky podlepené pěnovými čtverečky, jenomže by pak byly výraznější než jednotlivé fotky, takže jsem od záměru upustila a nalepila je klasicky lepidlem přímo na kartičku. Také jsem jimi schovala fleky od razítkovací barvy. Jsem totiž nešika a tak jsem skoro každou kartičku upatlala. Ach bože. 


 A když už jsme u těch razítek. Nápis je z abecedy Lawn Fawn, narazítkovaný inkousten VersaFine. 


Tak co, už máte také jarně naladěno? :)

K.


Žádné komentáře:

Okomentovat