pátek 3. března 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 8/2017


Tento týden mě technika nezklamala a já jsem tu opět s VIDEO TUTORIALem. Dnes to bude osmý týden aktuálního Project Life alba. 










Protože jsem se potřebovala vejít do jiného formátu kapes (1/2 kapsy C a celý A design) než jsem zvyklá, musela jsem pár fotografií vyřadit. Nebylo jich moc a nebyly nijak zásadní a tak jsem to přežila bez trápení :-)

Kartičky jsem zvolila z kolekce Currently Core Kit. A vše jsem udělala velmi jednoduše, žádné zbytečné plácání. 



Jako společný prvek jsem zvolila phrase (slova) samolepky a krásná tečkovaná srdíčka z novinkové kolekce Day 2 Day (Jillibean Soup)

Na titulní kartičku týdne jsem nalepila označení pomocí puffy, černých glitrových písmenek (Heidi Swapp), které se vyrábějí v několika barevných variantách. Nakonec jsem přidala phrase (slova) samolepku a datum pomocí roller razítka.



VIDEO




Přeji krásný pátek,

     Charlotta



2 komentáře:

  1. Charlott, opět super stránka! Ty barevné fráze také ráda používám, hezky to oživí stránku a přitom je to takové decentní:) Jinak 10 bodů za video, kde ti navíc ladí nehty a svetřík se stránkou, to jsem ještě u nikoho neviděla:) Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. :-DDD ...o triku jsem věděla, ale nehty me nenapadly :-D A jinak opět dekuju za krasny komentář a pochvalu. Krásný vikend!

    OdpovědětVymazat