pondělí 20. března 2017

Project Life - 6. týden 2017 + vlastnoručně vyrobený fotofiltr


Tento týden jsem zjistila, že se nějak moc "událostí", které jsem fotila, odehrálo buď v bazénech a nebo v koupelně (většina fotek byla totiž z ní) a protože máme "veselou" koupelnu, která je růžovo-bílá, tak jsem musela hledat hodně střídmé kartičky, protože jinak by to byl pěkně barevný cirkus. 




Už si tak nějak zvykám, že počasí začíná být aprílové. Při minulém focení bylo zataženo, skoro až tma, dnes naopak, celý den nám svítilo sluníčko do oken... Takže opět velká radost, protože přímé slunce a následně přepálené fotky, nejsou nic moc :-( 




Jak už jsem v úvodu psala, musela jsem volit střídmé barvy k fotkám v tomto týdnu, nakonec jsem tedy sáhla po krásných papírech Southern Weddings a kartičky si z nich udělala. Vybrala jsem neutrální šedou. Z předchozího týdne mi zůstalo srdce, které je průhledné do 5. týdne, takže jsem ho jen ozdobila stříbrnými kamínky, aby zapadalo do stříbrno-šedého konceptu celého týdne. Na tuto kartičku a na některé další jsem ještě použila tuto černou abecedu. Jen poznatek pro příště, až budu vyřezávat nějaké okénko do fotky, určitě si fotku podložím papírem, u této jsem to neudělala a obtiskly se mi rýhy z bigshotové desky. V kapse to tak není vidět, ale když se vyndá, tak se mi to nelíbí :-(





Chtěla jsem si i nějakou kartičku vyrobit, použila jsem proto tuto šablonu rámečku do big shotu a vyřízla ji do papíru z výše uvedené kolekce Southern Weddings. Bílý papír v okénku jsem natřela pastou přes šablonu od Heidi, posypala trochu třpytkami a nakonec nalepila doprostřed srdce




Mám moc ráda tyto nápisy, nalepila jsem je na fotku s bazénem + nějaké info psané fixou (aby měli potomci také nějakou památku, ne jen počítačové písmo :-). 




Na černobílou fotku jsem vyřízla XOXO z této šablony, podložila vellumem a přišila šicím strojem do ztracena.




Použila jsem také bílé slovo "TODAY" z těchto výseků, které jsem jen potečkovala fixou. Na kartičku jsem natiskla také razítka Today Circles a další razítka od Ali Edwards. Na kartu vedle jsem nalepila nálepku z nálepek Documentary, napsala journaling a nějakou washi pásku. 

Do kapes se mi už nevešla jedna fotka, tak jsem ji schovala a přes to, do náhradní kapsy, dala další fotku. Naštěstí se jedná o stejnou událost, takže to vůbec nevadilo.





Tuto fotku jsem chtěla nějak ozvláštnit, tak jsem do průhledné fólie ozdobené uvnitř třpytkami (ze stejné fólie je vyříznutý nápis XOXO a vlaječka u talířů), udělala big shotem srdce a nalepila slovo you. Celé navrchu sešila na šicím stroji. Kapsa je otvírací, takže působí, jako zajímavý fotofiltr. 






















Na poslední fotku jsem nalepila nějaké nálepky z těchto nálepek Documentary a srdce z puffy nálepek Documentary

V poslední kapse (uvnitř je journaling celého týdne) jsem papír ozdobila jen nějakou washi páskou a srdíčky, které mi zbyly z výřezů, které jsem na této stránce udělala. Natiskla 2 razítka od Ali Edwards a je hotovo...




Další detaily:






Těším se zase příště.











2 komentáře:

  1. NÁDHERA a té inspirace na jednom místě prostě TOP. Díky moc, Evi :-*

    OdpovědětVymazat