středa 8. března 2017

Na kinofilm?


Konečně jsem se dostala ke zpracování fotek focených na Prakticu! Tradá. Mám z nich obrovskou radost, víc než polovina se vyvedla vcelku obstojně, některé jsou parádní a u některých ani nevím, co jsem fotila a proč :D. 


Vybrala jsem ty nej - ať už nejpovedenější nebo ty, ke kterým mám citový vztah - a zpracovala je s krásně barevnými kartičkami :). Co jiného k black & white kombinaci, že ano?

Tentokrát žádné typické rámečky, střihnout do těhle fotek by bylo barbarství a na pokutu a možná i vězení. Co kdyby se to nepovedlo? Kdybych střihla vedle? Nakřivo? Ach bože, to by bylo škody. Aby stránka působila vzdušně, použila jsem kartičky s převahou bílé barvy - ty z kolekce Favourite things posloužily na jedničku :)



Už teď se nemůžu dočkat, až dofotím a nechám vyvolat další film a založím nový, tentokrát barevný :). Focení na kinofilm má své kouzlo. Ten pocit, když otevíráte balíček fotek a nevíte, jestli se vůbec něco povedlo a se zatajeným dechem otáčíte jednu fotku za druhou! Nádhera :). Přišla jsem si jak dítě u Vánočního stromečku :)). A jen pro představu, kolik taková sranda stojí:
  1. analogová zrcadlovka - do 1500 Kč včetně objektivu, většinou pevná padesátka
  2. film Ilford PAN 400 - 135 Kč
  3. vyvolání jednoho filmu = 36 snímků ve Fotolabu - 363 Kč.
Sečteno, podtrženo - první rolička přijde na nějaké 2 tisíce, jedna fotka 55 Korun. Pokud nebudeme počítat pořízení foťáku, tak jsme 498 Korunách za film, což je nějakých 14 Korun za fotku.

Nějaký další nadšenec? :)

K.


2 komentáře:

  1. Kačko, úplně jsi ve mě vyvolala ty krásné staré vzpomínky na mé dětství, když taťka přinesl domů ten papírový sáček s fotkma a celá rodina jsme si je prohlíželi. Děkuju :-*

    OdpovědětVymazat