pátek 17. března 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 10/2017


Na desátý týden mého Project Life alba jsem použila mnou dlouho očekávanou kolekci Project 52 Fresh od Becky Higgins. 










Tato krásná kolekce je přizpůsobena tak, aby obsáhla všech 52 týdnů. K tomu účelu jsou součástí titulní kartičky Week 1-52. Já ji sice takto používat nebudu, ale jsem si jista, že titulky někde, někdy využiji.

V tomto týdnu jsem použila ty, které jsou laděné do růžova. Ostatní jsou z větší části bílé.  




Na titulní kartičku jsem použila kartičku o velikosti 4x6 inch s nááááádherným srdíčkem. Pomocí roller razítka (cca v dubnu 2017 bude opět skladem - Heidi Swapp se rozhodla, že ho bude opět vyrábět) jsem natiskla datum a samolepící abecedou jsem nalepila označení týdne.   




Pod malé fotografie jsem z bílého papíru vyřízla kartičky o velikosti 3x4 inch, následně jsem je narazítkovala "šmouhou" ze sady razítek (My Favorite Things). Spolu s razítky moc ráda používám akrylátový bloček (Martha Stewart) na malých molitanových nožičkách - nejdřív si ho nasměrujete přesně tam kde otisk chcete mít a potom jen přitlačíte. Jsem patla, takže pro mě ideál :-) 






K fotografiím jsem nalepila Phrase (slova) samolepky.




VIDEO


Krásný víkend všem,

Charlotta



10 komentářů:

  1. Tahle kolekce je skvela. Dela se s ni samo. Krasny to mas! A ty cmouhy...

    OdpovědětVymazat
  2. Me se hrozne libi, jak ty stranky jsou jako "stejny" ale presto uplne jiny :) Krasne to mas!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný, ta kolekce je prostě pecka. A roller razítko musím mít, obdivuju ho u tebe už strašně dlouho!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné, moc.. a to razítko, ooo, už se na něj těším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, neboj, myslím pořád na tebe s tím razítkem a tohle je první volba :-)

      Vymazat
  5. Parádní stránka :). Myslela jsem, že to jsou původní kartičky a ono ne, byla to razítka :). No a ty kytičky jsou taky boží :).

    OdpovědětVymazat
  6. ... holky děkuju moc za úžasné komentáře. Na kolekci jsem si počkala, hodně ji naskladnila na e-shop a stejně jsou zase všechny kusy fuč. Nebojte, budou další :-) Čmouhy jsou tam neskutečný, tak plastický, prostě bomba!

    OdpovědětVymazat
  7. A budou ještě i ta šmouhatá razítka? Já bych si jedny vzala :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barunko, přímo tato se už nevyrábí, ale můžou být tato: http://www.scrapylife.cz/index.php?stoken=F8B6EDBB&lang=2&currency=0&cl=search&searchparam=&searchcnid=292c5f33342c4e46211a987d890caef0&searchmanufacturer=eb8daf23736057c9e7d37ff0ffbf34ba

      Vymazat