pondělí 27. března 2017

Proužkato-puntíkaté album 6x8'' z dovolené


Zdravím u posledního březnového pondělka!

Venku je pořád ještě trochu chladno, tak se pojďme na chvíli zahřát loňským létem a horkým portugalským sluníčkem. Pro dnešek jsem si připravila ukázku několika stránek z mého současného projektu, kde jsem využila materiál ze Scrapylife. Album ještě nemám hotové, protože jsme se měsíc stěhovali a tak na kompletní odhalení bude ještě nějakou dobu čekat. Vždy se odreagovávám u jedné dvou stránek týdně a doufám, že do léta mi to vyjde, protože fotek a zážitků je opravdu moc.

Už před odjezdem jsem měla jasno, že bude dovolená mít samostatné album, aby mi PLkové nenakynulo a šlo na konci roku zavřít a abych mohla album ukázat i ostatním účastníkům našeho výletu, protože velké PL album beru jako příliš osobní a moc ho nikomu neukazuju (holky na sedáncích a PL klubech jsou výjimka:-). V PL mi z dovolené postačilo udělat 30'' stránku, to aby se vysvětlilo, kam zmizel 28. a 29. týden roku. (Hádanka pro bystré hlavičky o věcné ceny - čí pak stránku jsem lifnula?)


Abych nebyla úplně v koncích, jaký materiál použít, odkládala jsem si už od jara do prázdné krabice od Core Kitu svůj vlastní "Porto kit" a postupně do něj hromadila materiál, který se mi hodil k dovolenkovému albu.


Konkrétně to bylo několik fotografických kartiček z Picturesque kitu, samozřejmě ananasové a neutrální kartičky z mého pořád nejmilovanějšího Project 52 Fresh a letní kartičky z This & That Value kitu. Na zdobení jsem si připravila ozdoby s letními motivy ze sady od Amy Tangerine nebo ozdoby od Pinkfresh studio (enamelky, puffy stickers, gumové ozdoby), loňskou Poolside kolekci, acetátové rozdělovače/kartičky Wanderlust a průhledná slova od Heidi a nic dalšího už jsem pak při tvoření nevytahovala, což mi dost usnadnilo tvoření a také následný úklid. Dokážu totiž rozbordelařit celý byt, když hledám "to pravé na stránku". 


Hodně v tomto albu využívám čistě bílou čtvrtku - tuhle strukturovanou s proužky prý používá Ali Edwards (byla jsem v sobotu na Scrapylife klubu poučena Lotkou :-) a ta je úžasná jak na razítkování, kdy jdou proužky malinko vidět, tak jen tak jako podklad velkých fotek. Na druhou stranu pak plánuji tisknout a psát journaling, vše jednoduše, černobílé buď rukou a nebo na stroji. Některé velkoformátové fotky nepotřebují vůbec nic :-) a přesto jsem sem tam lípla přes kapsu pro potěchu mého "šahacího já" gumovou nebo puffy ozdobu, ale jinak se snažím nechal mluvit fotky.


Album jsem si vybrala od Simpe Stories. Moc tuhle značku nemusím, ale jejich 6x8'' alba s pruhy a puntíky uvnitř jsou naprosto boží. Měla jsem sice připravené žluté, ale ač žlutou miluju, nebyl to úplně "můj odstín", takže jsem ho přenechala nejlepší kamarádce na album pro miminko a objednala si od Lotky mentolkvou verzi. S tím azurem, které nás na dovolené všude obklopovalo ať nad hlavou nebo v podobě Atlantiku to skvěle ladí :-)  Taky jsem si připravila různé typy 6x8''  kapes, převažují hlavně rozvržení na 2 velké fotky 6x4, ale sem tam i nějaká fotka přes celou stránku nebo 2x 3x4'' & 6x4''. 



Celou dovolenou jsem si vedla "traveller's notebook" (TN) deník, ne nic tak fancy, jako ty pravé TN, ale prostě a jednoduše zápisník, kam jsem si během přesunů na koleni v autě psala poznámky, abych si pamatovala, kde jsme kdy bydleli, co se ten den dělo, výdaje,.... (ten vám nevyfotím, protože to je ostuda). Chtěla bych někdy zkusit dělat během dovolené plnohodnotný TN jako Silvi, Alča..., ale náš styl dovolenkování tomu moc nepřeje, volné večery si neplánuju, a k roadtripování se nic jiného, než tvorba v autě (kde je mi ještě navíc hrozně špatně od žaludku a píšu jen, když stojíme) skloubit nedá. I tak je ale fajn dělat si zápisky, jinak bych si po tom půlroce teď stěží vybavila, že jsme letěli do Portugalska :-).

Modrá metalická kartička je z jednoho se Scrapylife klubů, kde jsme si vyzkoušely přistroj Minc.



Jak vidíte, vystačila jsem si opravdu s málem a zdobení je minimalistické, aby nebyl pozorovatel zahlcený frázemi a barvami, aniž by vynikl obsah fotek. Děkuji za nahlédnutí a přeju vám všem krásný den. 

Žanet


5 komentářů:

  1. a tohle na tobe obdivuji ... ze dokazes natahat ze zasob ladici karticky, ktere se k tomu hodi a krasne to nakombinovat .. tesim se, az album uvidim nazivo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! určitě ho donesu na nějaký sedánek, až bude hotové.

      Vymazat
  2. Opravdu krasne album, supr inspirce:-)

    OdpovědětVymazat