pondělí 13. března 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 42. týden


Krásné druhé březnové pondělí! Dnes vám chci ukázat stránku z týdne 42. 

Ano, stále se kolem té "čtyřicítky" motám a né a né se ji zbavit a začít do "nového". Poslední dobou to tvoření nebylo "ono". Proto mám radost, že z téhle stránky zase cítím, že to je "ta moje". Vůbec jsem měla krásnou tvořící sobotu! Dlouho se mi nestalo, abych během jednoho dne stihla 5 týdnů! 


Na tento týden jsem si připravila kapsu v designu U a do oka mi opět padl PROJECT 52 FRESH core kit. Asi jsem kytková ... Ve zdobení jsem se opičila po Lotce - v jejím posledním videu krásně vynikly dřevěné výseky a tak jsem je musela nalepit taky :))) Já jsem použila jedny starší od Studio Calico a taky ty svoje, hehe. Konkrétně jde o sady - ikonky, srdíčka, hvězdičky a foťáčky. Na stránce se také objevila dvě enamelková srdíčka od Amy Tan. Po dlouhé době jsem zakulatila rohy úplně všech kartiček i fotek (ehm, až teď jsem si všimla, že jsem přeci jen na jednu zapomněla :D).

Schválně jestli přijdete na to, co na této stránce chybí a na minulých bylo :)










5 komentářů:

  1. Krásná stránka :) ta kolekce je opravdu FRESH ;). A co tam není? Datum nebo abeceda od HS?

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to žůžo, ta kolekce je prostě boží. Nevidím tma žádnou Heidi abecedu?

    OdpovědětVymazat
  3. Ha! Přesně! Žádná Heidi abeceda :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná stránka! Povedla se a asi si tu kolekci připíšu na must have seznam :) a ještě mě pobavil produktový popisek VKS - skoro jako kdysi VKV (Velmi křehké vztahy) :)))

    OdpovědětVymazat