středa 22. března 2017

Project life - Oh happy life v září


Dnes vám na Scrapylife blogu představíme novou posilu. Jsem moc ráda, že je jí právě Ajka. 

Mnozí z vás ji znají, třeba ze Scrapylife PL Klubů  nebo jako docela pravidelnou účastnicí Scrapylife PL Story. Ti co ji neznají, tak ji můžou poznat právě zde a to každou druhou středu v měsíci. Ajka své Project Life album nedělá klasicky po týdnech, ale... a to ať vám řekne sama :-) 

Vítej na Scrapylife blogu, Ajko.









Nejprve bych měla napsat, že mé album se neřídí týdny, ale jen měsíci. Stránky v nich poté rozděluji dle místa pořízení fotek (doma, u rodičů a pak různé akce). Na počet stránek to vychází jako týdenní tvoření, ale nemám úvodní kartičky (většinou) a nemusím dodržovat posloupnost v datech. Jinými slovy mohu si skákat sem a tam :).

Má první stránka bude veselá a ze září. Přiznám se, že kolekce Oh Happy life je v mém materiálu spíš raritou. Je barevná, zábavná a je to prostě Amy Tangerine. O to větším zpestřením a zábavou je s ní tvořit.







Teď přímo k tvoření. Z loňského roku mi chybí několik posledních měsíců a díky článkům pro Scrapylife je dokončím ještě letos, děkuji :). Fotky byly danné a zároveň jsem chtěla použít kolekci Oh happy life - ozdoby a papíry.

První mi v ruce zůstala srdíčka a od nich se odvíjela část barevnosti stránky. Nakonec jsem s tím velkým trochu bojovala, ale vyřešil to text, který jsem do něj napsala.






Vybrala jsem si několik papírů a ozdob, zbytek jsem odložila, abych měla omezenější možnosti tvoření. Prostřední část se tvořila skoro sama. Na první malou kartičku jsem kromě fotky nalepila kytičky s textem ze sady výřezů k této kolekci. Ze stejné sady je i sovička, které jsem trochu přistřihla křidélko. Prostřední dvě kartičky jsou propojené použitím jednoho z papírů s textem HAPPY. Moc se mi takové tvoření kartiček líbí a budu ho používat častěji.




Amy má v sadě papírů i několik listů, kde jsou různá hesla, štítky, proužky atd, které se dají vystřihnout a použít jako ozdoby, je to geniální nápad. Takto jsem ozdobila i poslední kartičku v této řadě. Papír s žirafami nepatří mezi mé oblíbené, proto slouží hlavně na podlepování fotek, víc je to vidět u fotek z dolní části stránky.




Dolní část stránky je hlavně z papírů této kolekce. Prostřední fotky jsou opět podlepeny žirafkami, krásně tam zapadnou a ani nejsou přitom moc vidět. Celá stránka se skládá ze tří barev - modré, růžové a žluté. Na horní a dolní část stránky jsem přidala trochu třpytu pomocí washi pásek Better Together, opět od Amy.





Vzhled stránky dotvořily abecedy. Použila jsem krásné abecedy Daily Flash ve třech barvách - růžová (Rhubarb), žlutá (Dandelions) a bílá (Meringue). Poslední jmenovanou jsem použila u barevných kartiček. Má krásný font, ale pro použitou kolekci je nevýrazný. Obtáhla jsem tedy písmenka černou fixkou, kterou píši texty. Navíc jsem obtažením mohla z Y udělat V. Na horních kartičkách jsem ještě použila abecedu od Heidi Swapp.

Celá stránka tedy vypadá takto.




Už jste taky vyzkoušeli tuto kolekci? Jak se vám s ní tvořilo? Mně se s ní tvořilo krásně a určitě ji v blízké době vyzkouším znovu.

Krásný den,
Ajka



9 komentářů:

  1. To je ale milé překvapení, Ajko :-)
    Vítej a těším se na Tvé krásné stránky...
    E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, Evičko :), já jsem z toho tak trochu stále překvapená. Prolepila jsem se až do Scrapylife, kdo by to byl řekl :).

      Vymazat
    2. Holky, to ja jsem šťastná, ze vás všechny mám ve Scrapylife! Diky :-* Jinak me napadlo, ze si nas kreativní team přejmenujeme na SCRAPY FAMILY :-)

      Vymazat
    3. Ježiš, Lotko, už je jak Kelly Family :-D
      V tom případě s vámi "nepeču", protože nemám dlouhý vlasy :-D

      Vymazat
  2. To je ale boží veselá stránka! Tak vítej v SL klubu :)))
    Žanet

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, Žanet :). Ona ta kolekce je veselá, zajímalo by mě, zda by z ní šlo vytvořit něco decentního :). Možná z těch černobílých papírů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z ní nic nemám, tak úplně nevím, jaký papíry tam byly, ale ze všeho se dá tvořit decentně. Když si pomůžeš bílou čtvrtkou a nebo použít třeba jen čb papíry a jeden barevný akcent?
      Ale není to potřeba, takhle barevně a vesele to vypadá super;)

      Vymazat
  4. Ja mám taký sklz, že si tiež môžem vyberať, čo práve dávam do PL :-D Stránky robím podľa udalostí- keď má niekto narodeniny, zaujímavý výlet, vystúpenie, návštevy.... Na tvoje články sa veľmi teším

    OdpovědětVymazat