pátek 10. března 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 9/2017


V dnešním VIDEO TUTORIALu vám představím 9. týden mého Project Life alba 2017. Tentokrát jsem sáhla  po opravdu starých zásobách, mám jich docela dost a tak to budu muset dělat určitě častěji :-)



Použila jsem základní PL kapsy typu A (Becky Higgins) a do nich kartičky Everyday Core Kit. Jako pojící prvek jsem tentokrát použila wood  veneer (dřevěné) ozdoby a jeden kartonový rámeček


Předem natištěnou titulní kartičku jsem doplnila o wood  veneer (dřevěný) nápis z Color Magic Value Kitu (Heidi Swapp pro Becky Higgins). Celý tento Value Kit se dá různě dobarvovat, ale já jsem nápis něchala přírodní. Roller razítkem jsem natiskla datum daného týdne.


Malé fotky vznikly vlastně omylem, nevím proč, ale čas od času začnu experimentovat s nastavením tisku fotek a pak se nestačím divit co z té tiskárny (Canon Selphy) leze :-D Tentokrát to byly opravdu tlusté rámečky a jak si tak ty malé fotky řežu, vykoukl na mě vzhled ala instax! Hned mi to vnuklo myšlenku, že je jakoby "pověsím". Přidala jsem mini sponky na papír a nalepila to dohromady na podklad. Spodní bílá část fotky se nabízela na nějakou ozdobu, nalepila jsem chipboard (kartonové) samolepky dnů v týdnu z chipboard sady Everyday (Becky Higgins)


Kartička s wood  veneer (dřevěným) nápisem "smile" z Color Magic Value Kitu (Heidi Swapp pro Becky Higgins) je mix dvou kartiček o velikosti 4x6 inch - líbily se mi obě a tak jsem je  namixovala. Kartičku se zlatým je ze speciální Everyday sady. 


Kartonový rámeček jsem si chtěla v PLku vyzkoušet už dávno a teď se mi naskytla příležitost. Rámeček jsem podlepila vhodnou kartičkou, nalepila jinou barvu štítku a dopsala text. 


VIDEO




Krásný pátek,

Charlotta




4 komentáře:

  1. Jako ta úvodka, nemá chybu, Lotko! A dřevo teď také miluji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dokonalost! Teď budu muset dřevo taky použít! :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Dřevo a zlatá nebo text v rámečku? Super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, škoda, že už tu titulku nemám :( Použila jsem ji už vloni a wood veneer super!

    OdpovědětVymazat