pátek 31. března 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 12/2017

Dvanáctý týden mého Project Life alba jsem pojmula tak trochu jinak než jsem zvyklá. Rozhodla jsem se, že si týden rozplánuji na jednotlivé časy a v ten daný den si napíšu text co dělám a vyfotím k tomu fotku. 

Z dvanáctého týdne jsem si vlastně udělala takový můj den v týdnu. Nerozumíte? Tak se pojďte podívat :-)




Už dlouho jsem si schovávala krásné kartičky s předtištěnými dny (monday - sunday) ze starší kolekce Blush Core Kit (Becky Higgins) a teď už na ně přišla knečně řada. Vše jsem nakonec vložila opět do kapes typu A (Becky Higgins).


Na předem natištěnou kartičku jsem nalepila badge (odznak) s nápisem "true story" a pomocí roller razítka jsem natiskla datum.  


Úžasné kartičky s předem natištěnými dny jsem doplnila textem, který jsem si psala každý den a nakonec jsem vše přepsala; razítkem daného času;...


... phrase (slova) samolepky a nakonec jsem přidala puffy srdíčka z kolekce Go Now Go.


VIDEO


Přeji krásný, slunečný víkend,

Charlotta



4 komentáře:

  1. Super, AliE po česku :)
    Obdivuji ty zapisky v danou hodinu, jsi tak organizovaná. Já i kdybych měla upomínku v telefonu, tak to zapomenu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super napad, urcite vyzkousim:)

    OdpovědětVymazat