pondělí 6. března 2017

Project Life - 3. týden 2017 + plánování a rozvrhování týdne do kapes

Když mi přijdou fotky, většinou začínám Project Life odzadu. Je to asi proto, že události mám nejlépe v paměti a líp se tvoří, než to, co je už "staré" :-) Tam si člověk musí trochu víc lámat hlavu, co a jak bylo (i když journaling si píši na počítači většinou každý den večer a pak jen kopíruji). Takže týden, který vám dnes ukáži, má číslo 3.






Při focení stránek do dnešního článku počasí tedy vůbec nespolupracovalo, celý den pršelo a bylo zataženo a doma bohužel fotostudio s úžasným osvětlením a spešl "deštníkama" nevlastním, takže fotky jsou takové nouzové:





Ve 3. týdnu v roce 2017 byly velké mrazy, vybrala jsem tedy jako hlavní barvy tmavě modrou s bílou. Nějak mi to k tomu počasí sedělo, než třeba žlutá, nebo oranžová. K této barevné kombinaci jsem vybrala výseky do modra z Indigo Hills (a vůbec mi tedy nevadilo, že je to kolekce kytičková a stránka je lednová :-) Na úvodní kartičku jsem také použila oblíbená razítka od Ali Edwards. Její písmo je tak moc krásné (Američanky píší snad všechny krásně, asi prý proto, že je nikdo neučí ve školách držet tužky, tak si píší, jak chtějí, ale moc hezky)! Takže "děkuji" paní učitelce v první třídě, že tak urputně trvala na správném držení tužky a tím mi zkazila můj, určitě krásný, rukopis :-D. Úvodku jsem ještě ozdobila výsekem květiny z výše uvedené sady Indigo Hills, vellumem, washi páskami, atp. 




Na bílé kartičky jsem rozstříhala tuto čtvrtku a pak různě dozdobovala nápisy z nalepovacích chipboardů Everyday a Forever Young, razítky Right Now, enamelkami... Použila jsem také párkrát vellum a peříčko - na spodní kartičku. Aby to bylo trochu plastičtější, pod výsek z  Indigo Hills happy jsem nalepila 3D čtverečky a zastrčila modré peří. 












Na této stránce jsem také udělala tuto kartičku, kterou jsem nabarvila modrou barvou vodovkami, nechala zaschnout a pak přes tuto šablonu udělala bílou kytičku a nalepila výsek z Indigo Hills, který jsem rozstřihla a druhou půlku nalepila na kartičku vedle.





A teď již k plánování a rozvrhování týdnů do kapes...



Skoro každou neděli večer si udělám návrh stránky daného týdne. Podívám se, jaké fotky jsem za týden vyfotila a rozhodnu se pro kapsy. Většinou si to ulehčuji a volím design A. Když mám ale nějakou opravdu pěknou fotku, která je na výšku a chci ji nechat větší, volím tu kapsu, která má okénka 4 x 6 inch na výšku. Je jich více druhů, já většinou použiji design D
Když mám vybranou kapsu, na čistý papír si tužkou nakreslím okénka vybrané kapsy a píšu, co kam dám. Papíry a ozdoby předem nenavrhuji, jen fotky. Takto vybrané fotky si přesouvám do speciální složky v počítači a pak už jen udělám potřebné koláže, úpravy, atp. a nechám vyvolat (cca každé 2-3 týdny). Papír s návrhem si vložím do kapsy v albu - na místo, kde bude titulní karta týdne. Když přijdou fotky, jen vytáhnu návrh, fotky vložím do příslušných kapes a vybírám papíry, kartičky a ozdoby...



Krásné pondělí a těším se zase příště...


















4 komentáře:

  1. Evičko, máš moc krásné stránky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Ajko, jsem ráda, že se Ti líbí :-)

      Vymazat
  2. ja som akosi zanevrela na kráľovskú modrú, ale táto dvojstrana je tak pekne zjemnená tou bielou, že sa mi celkom zapáčila a asi si skúsim oživiť album novou farbou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, super, určitě oživ své album :-) Ona ta královská modrá se k těm mrazivým týdnů tak nádherně hodí... :-D

      Vymazat