pátek 24. března 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 11/2017

Další týden v mém PL albu 2017! Jupíííí! A teď mi zbývá už jen 41 týdnů :-D 

Zjistila jsem, že tento rok na mě platí...








... vytisknout si fotky už v neděli. Počátkem týdne si je rozložit na kapsy, které chci použít a pokud je čas vybrat danou PL kolekci kartiček. Těsně před tím, než jdu točit VIDEO TUTORIAL tak si víc rozmyslím, které kartičky z dané kolekce použiju a to jen kvůli tomu, abych neměla moc práce se stříháním videa :-) Je to jen ryze praktická záležitost! 

K tomu si pak ještě proberu své zásoby doplňků (nejsou nijak ohromné). Vybírám hlavně podle barvy kartiček, aby se vše alespoň trochu doplňovalo.


Tento týden jsem vložila spolu s fotkama a kartičkama z MODERN Core Kit (Becky Higgins) do plastových kapes  typu A (Becky Higgins).


Krásnou titulní kartičku jsem jen doplnila samolepící abecedou (Happy Things Puffy Alpha / Pinkfresh Studio) a datumem pomocí roller razítka.


Jako společný prvek jsem v tomto týdnu použila úžasnou abecedu (Happy Things Puffy Alpha / Pinkfresh Studio). Když jsem si ji pořizovala vůbec jsem netušila jak moc se bude ke všemu hodit a opravdu ano. Používám ji poměrně dost - např. WK 28/2016, WK 33/2015, WK 39/2015 atd.



A teď už se můžete v klidu podívat i na VIDEO TUTORIAL.

VIDEO


Hezký víkend a zítra se těším na Scrapylife PL Klub,

    Charlotta



4 komentáře:

  1. To je krásná kombinace barev - něžná růžová a zelená, super Lottko!

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi tvá stránka, i když v reálu se mi tato kolekce moc nezamlouvala a asi bych si ji nikdy nekoupila (předtím), ale ty to máš opět moc hezky sladěné a možná si tu kolekci časem také pořídím :))
    Tak to už bude asi pátá, co se mi u tebe líbí :))
    A jak píšeš, že počátkem týdne přemýšlíš, jakou kolekci PL kartiček zvolit, tak pak podle kolekce volíš barvu laku na nehty nebo obráceně? Protože jestli máme dobře nastavený monitor, tak ti to zas ladí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....opět děkuji za kompliment a krásný slova :-) A barva nehtů je zase náhoda, fakt přísahám, takový blázen už nejsem! :-D

      Vymazat