pátek 1. května 2020

Project Life Week 12/2020

Zdá se, že v tomto období vám budu představovat mé zpracované Project Life týdny plné naší koronavirové karantény. Díky hodně "hutným" (hodně barevným) fotkám jsem se rozhodla, že se budu držet hlavně bílé barvy, kterou jsem doplnila červenými akcenty.


Všechny kartičky jsou z Project Life kolekce CLICK Core Kit (Becky Higgins). Vše jsem pak vložila do plastových kapes typu A ( Becky Higgins). 

Na bílou předem potištěnou titulní kartičku jsem nalepila další, také z Project Life kolekce CLICK Core Kit (Becky Higgins) Rotačním razítkem natiskla datum. Nakonec jsem doplnila razítko "WEEK NO.", číslo "12" a "TWENTY TWENTY". Nakonec jsem nalepila chioboard (kartonovou) samolepku foťáku ze sady CLICK Project Life Chipboard Stickers.  


Kolekce CLICK Core Kit (Becky Higgins je moje TOP kolekce. Hranaté rohy kartiček a hlavně velké množství "bílých" kartiček s texty, to je prostě moje. 


V době, kdy jsem tento týden zpracovávala, stáhla jsem si na FB dvě fotky, které tam někdo přidal. Věděla jsem, že minimálně jednu z nich použiji ve svém Project Life albu. Nakonec jsem použila obě dvě a jsem za to ráda. Jednu jsem doplnila chipboard (kartonovou) samolepkou ze sady CLICK Project Life Chipboard Stickers

A druhou jsem doplnila PL kartičkou na kterou jsem nalepila Phrase (slova) samolepky ze sady MIX No.1 Cardstock Stickers. Tato sada samolepek ač se na první pohled nezdá, je skvělá. Nejen v mixu trefných slovních spojení, ale i kombinací designu a barev.  Pravdou je, že online na e-shopu tak nevyniknou, ale v reálu jsou opravdu skvělé. Stejně tak, jako celá řada MIX No.1 od Pinkfresh Studia.


Krásný prvomájový víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat