středa 6. května 2020

Project life album - 13/2020


Dneska vám ukáži dvě stránky ze stále celkem nové kolekce kartiček s ostrými rohy CLICK. Trochu jsem se poprala i s tím, že moc nepoužívám kartičky 6x4.


Začnu se stránkou pouze z kartiček 6x4. Fotky (jako vždy) rozhodly o typu kapsy C, ona celá stránka je hlavně o nich. Není zde moc textu, ale hodně nápisů.



Kartičky jsem si vybírala (nerozdala si je) tak, aby byly hlavně pozaďové. Využila jsem i bílá okénka na text. Chtěla jsem nějakou abecedu, která by vynikla, proto jsem si vybrala tuto starou z kolekce Escape The Ordinary. Nějak se mi povedlo, že všechny nápisy mají pouze tři písmenka (nebo dvě slova složená jen ze tří písmen).


Krom abecedy stránce vévodí i puffy barevné hvězdičky. Ty jsem potom kombinovala s enamelkami.




Na dolní části stránky jsem použila dvě stejné kartičky. Jednu jsem otočila, takže text mi začíná na dolní části a pokračuje na další kartičce v horní lince.



U tvoření druhé stránky v kapse typu F mi tak nějak došlo, že mi chybí bílé rámečky, které vznikaji ostřením oblých rohů u starších kartiček. Vyřešila jsem to použitím textové a výplňové kartičky a bílými proužky.


Na hlavní kartičce stránky jsem si vyhrála s písmenky zlaté abecedy Simple&Sweet. Nebojte, není to má nerozhodnost a vím, kam které Ý/Í patří ;).


Fotek bylo opět hodně a tak jsem použila sem tam nějakou samolepku a vlastně jsem to tím chtěla i ukončit. Zde je štítek z aršíku samolepek Emerson Lane. K zlaté hlavní abecedě jsem ještě přidala užásnou Sticko abecedu.


Kartičku s červenými květy jsem použila i na té předchozí stránce a opravdu se mi líbí. Zbytky bílého papíru jsem si seřízla na velikost kartičky a pak ho roztrhla, aby mi vznikl zubatý okraj. Samolepka je růžová se zlatým textem z aršíku Along The Way.






No a potom se to nějak zvrtlo. Po zdobení předchozí stránky mi zbylo pár hvězdiček, tak jsem je přidala i sem. Spotřebovávám syslený materiál :). Ke kartičkám Click jsem použila i kartonové ozdoby ze stejné kolekce. Stejnou použila i Charlotta na svých krásných pátečních stránkách. Jsou takové vlastenecky hrdé, viďte.


Na dolní část stránky jsem zvolila černé kartičky a jsou dokonalé. Opět jsem použila hvězdičky (na e-shopu je ještě i jejich ČB varianta), enamelky a ozdoby Click a Emerson Lane.

Za kartičku story přidám ještě jednu s textem, jak se našemu úžasnému sousedovi z trémy povedlo zapomenout doma košík se sladkostmi. A opět Sticko abeceda. Zlatou jsem zvolila právě kvůli poslední a prvním fotkám.



To je pro dnešek vše. Nakonec jsem se stránkami spokojená a těším se na další tvoření s touto kolekcí.

Přeji krásné tvoření.

Ajka


Žádné komentáře:

Okomentovat