pondělí 11. května 2020

Project Life Week - Quedlinburg 2018

Přeji Vám krásný den a pokud máte chuť na cestování, jste tu dnes správně.

Mým nejčtenějším článkem roku 2018 byl Traveler´s notebook z Quedlinburgu
V těchto dnech jsme měli v plánu se tam vrátit a doobjevit další krásná místa i městečka, ale i se znovu svézt parním vlakem na Brocken. Bohužel člověk míní a Covid mění :( A tak teď "sedíme doma" a objevujeme naše okolí a já se konečně dostala k doplnění tohoto výletu do Project Life alba.
V původním článku jsem používala kolekci Boy´s Fort od PinkFresh, i pro tentokrát jsem zůstala u stejné firmy, jen změnila kolekci na Out and About.
Doufám že máte dost času a sedí se vám pohodlně, dnes to bude totiž krapet delší článek.

Naše mikrodovolená se uskutečnila na přelomu týdne 18. a 19. roku 2018. První a poslední stranu jsem vložila do kapes a ty mezi tím do velkých dvanáctek, aby se mi z daného navštíveného místa vešlo co nejvíc fotografií, i tak jsem některé nakonec vyřadila.


Začátek osmnáctého týdne jsem vložila do kapsy typu A, jež už mi byla dána zpracováním předešlého týdne. Project Life kartičky jsou od Becky Higgins kolekce Wander a mají zaoblené rohy, jež jsem pro tentokrát nechala a neseřezávala je. V albu 2018 se mi totiž kulaté i hranaté rohy míchají:) od 2019 jedu už jen hranu :)
Protože jsou naši kluci milovníci vlaků, stihli jsme v tomto týdnu i výlet do Lužné u Rakovníka na mašinky, tam ještě potřebuji dopsat journaling. Avšak ta dolní černo-červená už je z vrcholu Brocken.


Titulní kartičku týdne jsem doplnila jen malou fotkou a papírovým výsekem a enamelkami z kolekce Out and About a kupodivu to s Beckyninou kolekcí pěkně ladí. Abeceda je The Mix no. 2 od Pinkfresh.


Naše první zastávka Brocken (pokud si budete chtít přečíst více, co jsme na kterém místě viděli, jakou trasu jsme šli atd. doporučuji původní článek, kde je vše rozepsané).


Víte, že kolekce od PinkFresh Studia se dají krásně kombinovat? Podkladový papír je z Out and About, ale papírový výsek batohu najdete v kolekci Super cool stejně tak i samolepkovou šipku Adventure.


Brocken je vylepené tmavěmodrou abecedou The Mix no.2. Puffy samolepka hory, geotag podlepený 3D čtverečkem i bublina FUN jsou z rozmanitého materiálu kolekce Out and About.


Dva cíle v jeden den: Wurmberg a Wernigerode. Papíry jsou opět 6x6 Out and About + podkladové papíry k samolepkám z dané kolekce (to jsou ty s mapkou města, jež jsem použila v jiném projektu a tady by se mi tak moc hodily, že jsem si je musela nahradit papírem z blistru).


Součástí Out and About kolekce bylo i pár enamelek v mixu samolepících ozdob, jež jsem na této stránce použila k upřesnění míst našich cílů.


Shluk puffy ozdob: frázové jsou Super Cool, abeceda The Mix no.2, geotag je Out and About a papírová bublina OMG.


Na tento nadpis jsem použila ještě poslední zbytky zelené abecedy Boy´s Fort, poštovní známku, puffy geotag a razítko s datumem - razítkovací barva v odstínu Sky blue.


Takto vypadá protilehlá strana s mixem papírů a ozdob různých PinkFresh kolekcí.


Kytičkovaný papír je z Joyful day a heslo podlepené 3D čtverečky je vystřižené z PL Wander kartičky.


Papír s telefony je z kolekce Super cool, abecedu znáte :) a srdíčka patří taktéž do rodiny PinkFresh The Mix no.2.


A dostáváme se k další dvoustránce, tentokrát z Quedlinburgu, městečka zapsaného v Unescu, kde jsme měli ubytování, přímo pod hradem, v tichém centru na začátku pěší zóny, ale daleko od turistů - prostě pohádka.


Hlavní nadpis je z abecedy ke kolekci Out and About. Stránku jsem doplnila jen pár pruhy papírů ze stejné kolekce, jen ten šedý trojúhelníkový je Boy´s Fort.


Protilehlá strana, jež je tou asi nejbarevnější z celé skupinky a také jsem na ni vylepila poslední zbytečky prpírů. Musím se přiznat, že snad kromě jedné kolekce od Paige se mi to zatím nepodařilo. Ale udělala jsem si tak aspoň místo na nové materiály - tak nezapoměňte mrknout na e-shop do novinek.


Detail jedné části, ty "lístky-vstupenky" jsou součástí papírů 6x6 kolekce Out and About. Stejně tak i barevné štítky a heslo roam - potulovat se, procházet - najdete v papírových výřezech.


A přesouváme se na poslední navštívené místo. A poslední dvanáctkovou kapsu.


Nevím, jestli se to zdá jen mě, ale německé názvy se dají z abeced vylepit snad ještě lépe než ty anglické. Puffy samolepky mne baví, viy použití geotagu a slovní samolepky.


Horský výřez jsem doplnila zeleným papírem Boy´s Fort a heslovou vystřihovánkou z PL kartičky a nemohla jsem zapomenout ani na můj oblíbený razítkový label - razítkovací barva odstín Shadow grey.


A jdeme do finále, poslední strana je v kapse typu D, Papíry jsou z kolekce Super cool.


Papírový výřez je ještě cestovatelský, zbytek pak z kolekce Super Cool, a nemohu zapomenout ani na datumové razítko a razítkovací barvu Sky Blue.

Pokud by Vás zajímalo něco o cestování do této destinace, nebojte se zeptat v komentářích. Za naši rodinu mohu jen doporučit, ale uvidíme, kdy se otevřou hranice a budeme moci cestovat tak jako dřív. Proto budu ráda, pokud mi do komentářů napíšete nějaký svůj tip na výlet po ČR, v příštích příspěvcích Vám nasdílím pár svých.

Krásný den!

J.




1 komentář:

  1. Ahoj Jaru, německé hrázděné domky vypadají na papírech od Pink Fresh wunderschön. Z toulek po Moravě mohu doporučit Rychlebské hory a Podyjí, tam se nám v posledních letech líbilo a nebyly tam takové davy. Exponovanější je např. Lednicko-valtický areál, a na Praděd jsme šli téměř ve čtyřstupech.

    OdpovědětVymazat