pátek 8. května 2020

Project Life Week 13/2020


V dnešním zpracování třináctého Project Life týdne 2020 je hoooodně bílé a červené. Tento týden je opět v době karantény a tak nemám ani moc pořádných fotek. Ikdyž jak nad tím přemýšlím, je to jen výmluva. I přesto, že jsme zavření doma (mimo mých neodkladných pracovních pochůzek), máme docela naplněný program...
...a užíváme si to i jeden druhého jak jen to jde. 


Do plastových kapes typu A ( Becky Higgins) jsem vložila kolekci Project Life kartiček CLICK Core Kit (Becky Higgins)

Titulka - puntíkatou kartičku jsem použila jako základ, na který jsem nalepila výřez jiné s potiskem kalendáře - oboje z kolekce CLICK Core Kit (Becky Higgins). Pomocí razítek jsem natiskla skoro všechny texty. Nakonec jsem nalepila puffy (měkkou) samolepku srdíček ze sady Kissing Booth Puffy Stickers (Simple Stories).


Z kolekce CLICK Core Kit (Becky Higgins) jsem tentokrát vybrala hlavně celobílé kartičky s hodně místa na texty. A stejně tak jako u titulní kartičky jsem použila razítka a puffy (měkké) samolepky ze sady Kissing Booth Puffy Stickers (Simple Stories). Mimo to jsem ještě použila Phrase (slova) samolepky a staré ABC samolepky od Sipmle Stories. 

Prozradím vám tu malé překvápko.... máme na cestě novinky (05/2020 - sledujte FB a e-shop Scrapylife) a v nich bude celá kolekce novinkových ABC samolepek od Simple Stories


Zbyla mi jedna volná kapsa, do které jsem vložila puntíkatou kartičku a na ni pomocí razítek natiskla text. Nakonec jsem nalepila puffy (měkké) samolepky ze sady Kissing Booth Puffy Stickers (Simple Stories).


Přeji krásný víkend,

Charlotta







Žádné komentáře:

Okomentovat