středa 13. května 2020

Album ze Šumavy - 14/2020



Dnes jsem tu opět s malým kouskem našeho alba. Větší kousky si pro vás připravily Jaruška a Míša v předchozích článcích.





Půjdu postupně a začnu se stránkami, které navazovaly na předchozí článek. Měla jsem tedy fotky v kapse 6x8 typu 2 (nebo v sadě tady). Základem je bílá čtvrtka a na ní nalepené zelené papíry 6x6 z kolekce Super Cool.

 Na nadpis jsem použila abecedu Merry Days a kartičku už více nezdobila. Na dolní kartičku 6x4 jsem nalepila zbytkový proužek papíru, přidala text a pár enamelek.


Stejný papír jsem použila i na protilehlé straně, čímž jsem je krásně spojila a skoro se zdá, že mi navazují i fotky jezera.

Místo abecedy jsem použila samolepku ze sady Super Cool.


Po otočení stránky jsem si vzala 6x6 papíry z kolekce Joyful Day a abecedu Escape The Ordinary. Takovou dobu jsem ji měla doma a nic moc s ní nenalepila a teď ji mám ve třetím příspevku.

 Opět jsem si trochu zatrhala s papíry a ještě jsem pod světlý papír přidala zbytek tmavého z kolekce Heart of Home.


U trhání jsem zůstala i na další stránce, která je v kapse typu 1(nebo je i v sadě). Bílý základ jsem doplnila o 6x6 papíry Joyful Day.

Začínám používat velké nápisy. Tento je také z kolekce Joyful Day.



Při volbě papírů jsem se snažila trochu využít i barevnost fotky. Proto jsem zvolila pruhy. Okrajové papíry jsem ještě navíc trochu natrhla. Přidala jsem ještě pár samolepek Indigo Hills 2 a jednu samolepku od Ali Edwards.

Dnešní poslední stránka je opět nedělenná. Krom bílého papíru ze stránky předešlé jsem použila jen jeden 6x8 z kolekce Auburn Lane.

Barevný papír je nalepený šikmo, protože se mi toto zdobení moc líbí. Jen jsem si musela dát pozor, aby bylo dost místa pro fotku. Potom stačilo přidat nápis z abecedy The Mix No.2 a samolepky Indigo Hills 2. Dokonce se mi povedlo napsat text do nějakého tvaru.


Další stránky zase jindy, až je nalepím. Album se plní a já začínám mít obavy, že jsem byla moc lehkovážná s místem. Uvidíme v září ;).

Přeji krásné tvoření.

Ajka

Žádné komentáře:

Okomentovat