pondělí 18. května 2020

Jarní layout a narozeninové přání

Hezké ráno,
dnes pro Vás mám jednu velkou stranu 12x12 a jedno narozeninové přání. Obojí jsem tvořila z několika kolekcí, které se k sobě hezky hodí - kolekce Just a little lovely od Pikfresh studio, kolekce Head in the clouds od Shimelle a kolekce Again and again od Pink Paislee.















Základem layoutu ve velké kapse od Becky Higgins jsou dva papíry Just a little lovely - barevný jako podklad a z květovaného jsem natrhala několik proužků, které jsem nalepila přes sebe.



Z dalšího papíru 12x12 jsem vysthíkala vlaječky. Už jsem tyto papíry i vlaječky použila vícekrát - koukněte například sem a nebo tam, protože se mi stále moc líbí a jsem ráda, že v sadě je každý papír dvakrát. Zásoba se mi sice už tenčí, ale ještě z ní snad něco vytvořím.



Na další dozdobení strany jsem využila kartonové výseky Head in the clouds. Tato sada vypadá jako vyloženě holčičí, ale najdou se v ní i universální ozdoby.



Na podklad přání jsem opět využila papíry Just a little lovely a ozdobila jsem ho papírovými výseky od Pink Paislee z kolekce Again and again.



Některé jsem nalepila rovnou na podkladový papír pomocí aplikátoru E-Z runner (který je vážně super, je možné do něj použít tři různé náplně - celistvou vrstvu jako u klasické oboustranky, lepící čárky a lepící tečky - a tyto náplně je možné vyměňovat podle toho, kterou zrovna potřebujete lepit) a některé pomocí 3D čtverečků, aby lehce vystupovaly nad ostatní. Nakonec jsem ještě doplnila pár zlatých enamelek z kolekce Just a little lovely.

Dnes je to vše, doufám, že se Vám můj příspěvek líbil a těším se zase brzy "napočtenou"
Kája



2 komentáře: