pátek 15. května 2020

Project Life Week 14/2020


Další karanténní týden v mém Project Life albu. 

Do plastových kapes typu A ( Becky Higgins) jsem vložila kolekci Project Life kartiček CLICK Core Kit (Becky Higgins) a tentokrát vše ladila do bílo/zlato/černé.


Na titulní kartičku  z kolekce CLICK Core Kit (Becky Higgins) jsem sešívačkou připevnila papírové ozdoby Project 52 Fresh Ephemera Die-CutPomocí razítka jsem natiskla označení týdne "week no. 14".


Všechny kartičky jsou z kolekce CLICK Core Kit (Becky Higgins), na které jsem přidala bílo/zlatou washi pásku a dopsala texty.


Dalším spojovacím prvkem jsou moje oblíbené Word (slova) samolepky, které skvěle doplňují jakoukoliv fotku. Lepila jsem je přimo na fotky, papírové výřezy nebo na bannery připevněné sešívačkou. 



Přeji krásný víkend,

Charlotta






Žádné komentáře:

Okomentovat