pondělí 25. května 2020

Project Life Week 10/2019

Krásný den,
dnes jsem si pro Vás připravila článek z loňského roku s použitím This & That Value Card Kitu.
Přiznám se na rovinu, mám tuhle sadu doma už nějaký ten pátek, tedy spíš rok a víc :) a všeho všudy jsem ji použila jednou. Prostě se mi nějak přestala líbit :( a tak mám problém ji používat.
Stalo se Vám to už taky s nějakým materiálem? Dejte mi vědět do komentářů. Ať vím, že v tom nejsem sama:) 

Ale teď už k samotnému tvoření. Výběr kapes jsem měla dáno již zpracovaným týdnem 11 a knižním okénkem. Vždy na začátku března (Březen - měsíc knihy) zhotovím jednu stránku s knihami, které u nás doma zrovna letí, či si chci v průběhu roku přečíst. Nejsem úplný milovník beletrie, spíš u mne najdete naučnou literaturu či nějaký životopis a hlavně dětské knihy. Většinou si přečtené knihy nijak neeviduji, tak aspoň jednou za rok.

 

Levou stranu jsem vložila do kapsy designu G, klasika Becky Higgins, jinou značku u mne ani nehledejte. Tím, že má This & That Value Card Kit oblé rohy, a já si jedu 2019 v hranatých, jsem si kartičky seřízla a nalepila na ty již vložené. 
Titulní kartičku jsem ozvláštnila akrylovými výřezy a doplnila nesmrtelným natištěným labelem od Kelly Purkey v černé barvě Jet Black.


Tyhle štítky jsou super, vždy si jich pár předpřipravím - natisknu a vystřihnu, aby až dojde na jejich použití jsem byla připravena. Hvězdička je z raznice přetupovaná černou razítkovací barvou, tak aby se připodobnila podkladové PL kartičce.


Pravá strana v kapse designu P je ještě bez journalingu, ale podařilo se mi na něj vyšetřit 2 kartičky 4x4 palce. I když tedy, jak bude vypadat text přes kytičkovaný podklad? Ví bůh.


A opět acetátová ozdoba a natištěný label


A schválně, víte co téhle stránce ještě chybělo? Co používám téměř vždy? 

A na fotce je domácí dort, jež dostal můj syn od babičky, úžasný a byl velmi dobrý. Jen jedna menší chybka, na kterou tedy upozornil můj syn. "Babi, to ale nejsem já! Já mám modrý plavky!" Vtipálek. Pokaždé si na babičku něco vymyslí a ona mu to splní (dort jako vlak, hamburgr, kapitán Amerika ...) Naštěstí velmi rychle pochopil, že ode mne se dočká dortu pouze kulatého max. ozdobeného lentilkami a cukrovým zdobením.

A to je pro dnešek vše.

Mějte se krásně a užívejte si volného pohybu venku bez roušky.

J.


1 komentář:

  1. Jaru, ikdyž si umím představit, že se ti s neoblíbenými kartičkami nedělalo dobře, máš to moc hezký. A ano, taky se mi stává, že se mi některé přestanou líbit a je to boj :-) A babi je neskutečně šikovná a Tomášek vtipálek :-)

    OdpovědětVymazat