středa 20. května 2020

Project life album - 15/2020

Dnešním příspěvkem jsem si mohla odškrtnout dvě stránky, které mi stále chyběly v albu z roku 2017. K jedné fotce jsem přitom měla papír vybraný už opravdu dlouho....











Jak jsem psala v úvodu, papír jsem měla vybraný snad od té doby, co jsem si pořídila krásnou sadu papíru Pineapple Crush od Heidi Swapp. Dokonale se mi totiž hodil k fotce.



Na bílý základ z předchozí stránky jsem nalepila tento krásný papír o trochu zkrácený, aby mi v rozměru kapsy 8,5x11 zbyl malý rámeček. Potom jsem ještě z bílé čtvrtky odtrhla pruh a nalepila ho přes stránku. Chtěla jsem jen jednoduchou stránku a tak moc nezdobila. Potom jsem si vybrala novinkové abecedy Art Walk a Picnic In The Park.


Když už jsem si vybrala novinkové abecedy, tak jsem si k nim přidala i samolepky ze sady aršíků Storyline. A teď malinkatý tip - v aršících jsou samolepky průsvitné, ale v sadě velkých papírů jsou bílé (ano, opakují se, ale to vůbec nevadí). Jí si ty své průhledné nalepila na bílý papír a vystřihla. Ona je potom s nima i lepší manipulace.


Zde jsou vidět další samolepky. Jen jsem tu s nápisem BEST TIME nalepila přímo na bílý pruh a potom doplnila text. Fotce jsem nechala búvodní rámeček a jen podlepila kouskem z hlavního papíru.


U druhé stránky jsem měla pár zádrhelů, ale výsledek se mi moc líbí. Opět jsem měla kapsu velikosti 8,5x11. Jako podkladový papír jsem si znovu vybrala velký papír ze sady Pineapple Crush. Je jednostranný, takže mám zároveň podklad na další stránku. Navíc jsem věděla, že se mi nikam nebude hodit zelený papír s ananasy a aspoň mi barevně ladí s pozadím na fotce.

Za úžasnou fotku děkuji Janče :).

Po nalepení proužků papírů z kolekcí Let Your Heart Decide, Shine On, Pineapple Crush a Live More jsem si při zastřihávání okrajů nastřihla okraj. Proto jsem si bílou čtvrtku ještě více natrhla a zopakovala to i na druhém okraji.

Dalším problémem byla abeceda. Původně jsem chtěla nalepit větší modrou abecedu Super Cool a tu doplnit tou nejúžasnější abecedou Picnick In The Park. Jenže jsem ji nemohla najít a tak je nápis pouze z modré třpytivé abecedy. Už jednu podobnou mám, ale ta je na kartonovém základě. Tato je úžasně měkká, jako abecedy ke kolekcím od Paige Evans. Jen bych měla raději na každé straně jednu barvu. Bílá část abecedy je spíše holografická (má odlesky do jiných barev)


Na této stránce jsem použila samolepku, která je součástí sady Storyline u 12x12 papírů. Opět jsou použila zbytek papíru z Pineapple Crush na podlepení fotky. Text jsem napsala na visačku. Dá se k ní krásně dostat, protože papíry navrstvené pod fotkou jsem přilepené jen ze dvou stran do L, takže se dá krásně vytáhnout směrem nahoru a stránka může zůstat v obalu.


Ač jsou to lehké stránky, tak jsem se nějak rozepsala. Určitě se koukněte na Novinky na e-shopu (úžasná abeceda tam ještě je a já doufám, že se někdy znovu doplní i papíry ze Storyline).

A pokud jste neviděli pondělní článek, tak se koukněte i ke Káje, protože jsme nevědomky (opravdu) nalepily podobné stránky :). Trhání je fajn!

Přeji krásné tvoření.

Ajka

1 komentář:

  1. Ani krásné stránky, ten listový papír je skvělý a super ti to ladí. A trhání je fakt super ❤️

    OdpovědětVymazat