středa 27. května 2020

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2019 / week 27

Krásné středeční ráno! Minule jsem tu ukazovala jeden týden ... dnes tu mám další týden, ale hnedka tři stránky! Tak pojďme na to.









Dneska to bude pořádná nálož stránek :) Jestli už sledujete moji tvorbu déle víte, že jsem tak trochu blázen a týdny musím mít ze stejného materiálu, ideálně všechno z jedné kolekce. No jo, já vím, blázen. :D

Pro náš týden 27 jsem si vybrala novinkovou kolekce STORYLINE on Heidi Swapp, kterou Lotka naskladnila začátkem května. K této kolekci nejsou kartičky a tak jsem stříhala papíry 6x8.




K této kolekci vydala Heidi i několik různých samolepkových bločků. Většina jich je plná polo a sem tam i papírových samolepek včetně abecedy. Bločky jsou tématické - na scrapbook, do diáře a pro dokumentování. Já jsem si samozřejmě nemohla vybrat a tak mám doma všechny :D





Kromě samolepek jsou součástí kolekce i ozdoby. Já si vybrala ty se zlatým zdobením.




A teď už pojďme na video, jak stránky vznikaly :)


Tak zase za měsíc ahoj! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat